Arctic - weer voorstellen na een lange tijd!


A

Arctic

Guest
Hoi allemaal, mijn naam is Arctic en na een aantal jaar zonder aquarium te hebben gezeten (en dus ook niet op dit forum te zijn geweest) ga ik weer beginnen met de aquariumhobby. Waarom? Omdat ik aquaria supermooi vind en er nu ruimte voor heb aangezien ik pas ben verhuisd naar een mooie, grote woning. Tja, dan gaat er toch weer het een en ander kriebelen...:D

Ik heb hiervoor 3 aquaria gehad: ben rond 2004 begonnen met een Juwel van 60cm (Aziatische biotoop), daarna in 2011 een Juwel van 100cm (ZA biotoop), en als laatste, tot 2013, een klein nano bakje met alleen garnalen en een hoop mos (dat was dus de kleine woning). Mijn meest recente kennis van aquariumverlichting reikt dus bijvoorbeeld maar tot de TL buizen. De LED lampen zijn voor mij geheel nieuw! Ik hoop binnenkort een Akvastabil Fusion 100 (100x50x55) van iemand over te nemen en hier wil ik een ZA biotoop in maken. Ik ben er nog niet geheel uit welke vissen ik erin wil houden, dus hierover zal ik ongetwijfeld nog vragen gaan stellen. Maar eerst maar eens die bak hier naartoe krijgen en een mooi plekje geven. En verder inlezen over nieuwe techniek etc...

Ik heb nog 2 andere huisdieren: een half windhond/half herder uit Spanje en een schildpadpoes. De poes is uiteraard de baas in huis en zal ongetwijfeld erg gaan genieten van 'de nieuwe TV' die voor haar wordt geïnstalleerd. Belangrijk is dus wel dat ze niet in de bak kan en daarom houd ik het op een dichte bak. Ik heb toch graag levende vissen ;)

Ik hoop dat ik jullie binnenkort allemaal kan uitnodigen in mijn fotoalbum!
 
Dank jullie allen!
 
Van harte welkom terug in de hobby en welkom terug hier op het forum hoor Arctic!
Ook ik ben erg benieuwd naar de foto's en wacht deze graag af. :foto:
 

Terug
Bovenaan