C
chantallie1987
Guest
Afgelopen zondag hebben de corydoras eitjes gelegd. En ik heb maar 2 eitjes kunnen redden en in een broedbakje gedaan. 1 Eitje ging schimmelen en het andere eitje zag er niet bevrucht uit. Maar toch heb ik het eitje in het broedbakje laten zitten. Het broedbakje hangt in mijn aquarium. Vanmiddag heb ik het water van het aquarium ververst en toen ik naar het eitje keek zag het er alleen maar slechter uit. Maar toch heb ik het laten zitten. Ik ging net kijken en tot mijn verbazing zag ik een klein visje en het eitje was weg!
Wat kan ik nu het beste doen? Het visje laten zitten in het broedbakje die in het aquarium hangt? Of is het beter dat ik het visje in een apart bakje doe?
(Het visje heb ik even in een apart bakje gedaan zodat in het broedbakje kon schoonmaken)
Moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Alle tips zijn welkom!
Wat kan ik nu het beste doen? Het visje laten zitten in het broedbakje die in het aquarium hangt? Of is het beter dat ik het visje in een apart bakje doe?
(Het visje heb ik even in een apart bakje gedaan zodat in het broedbakje kon schoonmaken)
Moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Alle tips zijn welkom!