Even kritisch wezen, de visjes zitten erin, dus voorkomen heeft geen zin, DE vraag is nu wat voor filter heb je?
Dan kan er beter advies worden gegeven (naar mijn idee).
Ik denk dat de vraag HOE ze eruit te krijgen niet beantwoord is, maar daar zal Sailo nog wel op reageren denk ikUit nieuwsgierigheid, waar ben je kritisch op? Er is al gezegd dat de visjes er het beste uitgehaald kunnen worden. Er is gevraagd en geantwoord om wat voor filter het gaat. Er wordt een advies gegeven hoe het in de toekomst voorkomen kan worden.
Hoe kan je hier meer op zeggen, tenzij je helderziend bent en weet wat er meer aan de hand is of niet?
Ik denk dat de vraag HOE ze eruit te krijgen niet beantwoord is, maar daar zal Sailo nog wel op reageren denk ik.
Kritisch of niet kritisch. Sailo geeft aan dat er visjes in de pot heeft.Volkomen off topic maar toch:
daar vraagt ze niet om.
Ze vraagt wat ze er mee moet doen en die vraag is beantwoord met nog aanvullend advies. Als ze meer wil weten kan dat ook gevraagd worden toch?
Ik zie niet in hoe "kritisch" worden hier iets toevoegt.
Kritisch of niet kritisch. Sailo geeft aan dat er visjes in de pot heeft.
Als ik het zo lees, vraagt ze wat ze moet doen. Maar kan een aanname zijn Maar als ik haar vraag zo lees, wilt ze ook weten om dit te voorkomen. En is dat niet zo dan zal allen die dit wel beantwoord sailo voor.
Onnodig om hier een discussie over te voeren.
Misschien helpt het als je het draadje nog even leest.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.