Wat is er nieuw

babyvisjes; maar van welke bewoner?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Judithvis
  • Startdatum Startdatum
J

Judithvis

Guest
Hoi Aqua-ers,

Ik heb, zoals sommige van jullie weten hier, sinds kort een bak mogen opstarten van 1,60. Omdat er in mijn oude bak nu een wildgroei aan planten heerst besloot ik wat over te zetten. Nu een paar dagen later zag ik snelzwemmende ienieminiwezens rondzwemmen. Ik vreesde eerst voor een soort wormen, omdat ik wel al planaria in de bak heb (veel oude plantresten).

Ik heb ze vandaag weer gezien, dichterbij en vraag me nu af of het geen baby-vissen zijn die in de planten van de andere bak zijn meegekomen.

Aan jullie de vraag wie er goede ogen heeft en ook nog eens over goede vis kennis beschikt 🙂 Hoop dat jullie wat met de foto's kunnen zo!

In mijn oude bak zitten overigens guppen, blauwe neons en een koppel antennebaarsjes.

Zoekplaatje. Hij zwemt links naast het dunne blad wat omhoog steekt, ergens in het midden. Het is een schijnbaar doorzichtig visje.

561726_0_82_20140731_2021241.jpg

Lijkt er wel op ,ja.

Nog een aanvullende foto. Iemand die er wijs uit wordt?

293766_0_82_20140731_2040411.jpg

Gelet op je bestand zou ik zeggen een Guppie.

Ik ging daar ook vanuit. Stiekem hoopte ik op een interessantere soort, haha! Ik zie vanzelf wel wat voor vissen het zijn, naarmate ze groter worden.

Bedankt voor de reacties!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan