Back to the future


Z

ZombieRofl

Guest
Hey veteranen!

Grappig om te lezen dat veel mensen toch weer terug te lijken komen bij deze hobby. Voor mij geld ook hetzelfde. Generaties in de familie aquariums gehad, en ook ik heb verschillende bakken gehad. 60cm, 1 m, Vision 260 en tijdens mijn studie even mee gestopt. Want ook aquariums kosten (zoals elke hobby) geld en tijd.

Nu ik in beide weer wat ruimer zit, wil ik het weer graag oppakken. Deze keer wel veel meer inlezen, biotopen bestuderen, tijd nemen, voorbereiden, laten inspireren (wat hier allemaal geweldig goed kan).

Een aantal zaken die nu vast staan: Het wordt een Juwel Primo 70 (61x31x44), Amzone biotoop met een op maat gemaakt meubel, met een 'open' bovenkant. Het vissenbestand ben ik nog helemaal over uit.

De rest ga ik nog goed over nadenken :) Maar jullie alvast bedankt voor al het leesvoer!
 
Welkom!
Een aantal zaken die nu vast staan: Het wordt een Juwel Primo 70 (61x31x44), Amzone biotoop met een op maat gemaakt meubel, met een 'open' bovenkant. Het vissenbestand ben ik nog helemaal over uit.
Leuk!

Heb ook een ZA biotoop, zie fotoalbum. Daar zit in:
10 nannostomus marginatus
8 otocinclus macrospilus
Koppel ramirezi
 
Welkom.

Kijk dat is de beste methode eerst op dit forum komen en dan beginnen.
Helaas komen veel beginners pas achter dit forum als er zaken verkeerd gaan.

We moeten denk wat meer aan onze publiciteit doen
 
Welkom.

Kijk dat is de beste methode eerst op dit forum komen en dan beginnen.
Helaas komen veel beginners pas achter dit forum als er zaken verkeerd gaan.

We moeten denk wat meer aan onze publiciteit doen

Nou ik moet eerlijk zijn, dat ik het ook eerst zo deed. Nu wil ik er toch iets 'meer' van maken. Niet alleen voor mijzelf, maar ook wanneer de vissen een prettige omgeving hebben, zie je dat ook terug.
 

Terug
Bovenaan