G
Geert80
Guest
Toch maar besloten om een apart album te maken van dit bakje. Vooral om het iets overzichtelijke te houden in mijn andere album, maar ook omdat ik toch wel iedere dag meer verliefd word op dit leuke bakje! 🙂
Dit is de plek waar hij staat, bovenop de stortbak van de toilet in de badkamer. Ik heb hem goed verlijmd aan de houtenplaat die je op de foto ziet. Beetje gekke plaats misschien voor een aquarium maar wie kan er nog meer vanuit een lekker warm bad naar zijn visjes kijken?
De techniek is erg eenvoudig. Een Juwel BioFlow One binnenfilter en LED verlichting die ik voor 3 tientjes in China heb besteld. Verder geen CO2 of andere poespas:
Toch nog aardig wat licht van die 3 kleine LED stripjes:
Eerste opzet:
Kopse kant, erg jammer dat het hout tegen de ruit aankomt...
Achterkant, vanuit het bad:
Dit is de plek waar hij staat, bovenop de stortbak van de toilet in de badkamer. Ik heb hem goed verlijmd aan de houtenplaat die je op de foto ziet. Beetje gekke plaats misschien voor een aquarium maar wie kan er nog meer vanuit een lekker warm bad naar zijn visjes kijken?
De techniek is erg eenvoudig. Een Juwel BioFlow One binnenfilter en LED verlichting die ik voor 3 tientjes in China heb besteld. Verder geen CO2 of andere poespas:
Toch nog aardig wat licht van die 3 kleine LED stripjes:
Eerste opzet:
Kopse kant, erg jammer dat het hout tegen de ruit aankomt...
Achterkant, vanuit het bad: