A
Alex D
Guest
Hallo, ik ben nieuw op dit forum (al had ik me al wel langer geleden geregistreerd, maar mocht destijds geen aquarium en nu woon ik lekker op mezelf 😀 ) En ik ben nu in het bezit van een klein aquarium, een bakje garnalen en ik heb deze week een lido 120 gekocht via marktplaats inclusief de inhoud. Deze heb ik nu al een paar dagen staan draaien en het gaat allemaal prima met de vissen, maar ze zitten er veel te klein en ze passen ook niet in de plannen die ik heb met het aquarium. Dus ik vroeg me af welke soorten het zijn voordat ik ze verkoop of eventueel weggeef, afhankelijk of ze goed terecht komen natuurlijk! (mochten ze iets waard zijn dan is het voor mij natuurlijk niet erg om er iets aan te verdienen, maar dat is niet de eerste prioriteit )
Het zijn 3 L-nummers en een scholenvis die is overgeleven van een grotere groep volgens de vorige eigenaar. Hopelijk zijn de foto's duidelijk genoeg om iets over de visjes te kunnen zeggen.
Mocht iemand geinteresseerd zijn of ken je iemand dan mag je het ook laten weten, anders dan gaan ze naar de LFS en hoop ik dat ze via die weg een mooi adres gaan krijgen!
Vis 1:
Vis 2:
Vis 3:
Vis 4:
Het zijn 3 L-nummers en een scholenvis die is overgeleven van een grotere groep volgens de vorige eigenaar. Hopelijk zijn de foto's duidelijk genoeg om iets over de visjes te kunnen zeggen.
Mocht iemand geinteresseerd zijn of ken je iemand dan mag je het ook laten weten, anders dan gaan ze naar de LFS en hoop ik dat ze via die weg een mooi adres gaan krijgen!
Vis 1:
Vis 2:
Vis 3:
Vis 4: