Wat is er nieuw

Bakje maanvissen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter marc.ensing
  • Startdatum Startdatum
M

marc.ensing

Guest
Beste allemaal.

Graag zou ik maanvissen gaan houden.
Maar ik heb nog wat enkele tips e.d nodig.

Ik heb een bak van 120 x60 x60 cm. (Hoeveel vissen kan ik kwijt)

Hier zit al een overloop in.
Ook heb ik een bak voor een sump, maar twijfel of ik dit gebruiken moet of een extern filter. Wat raden jullie aan.

Als t uitkomt op een sump zou ik graag meer info hierover willen.

Ik ben niet van plan tetras of roodneus zalmen te houden, misschien een leuk nummer en wat kleine cichliden oid. Iemand een leuk idee?

Mvg

Goedemorgen Marc,

Een paar topics boven dit topic staat erg veel informatie over het houden van maanvissen. Daarnaast sta ik als kweker van maanvissen op hobbykwekers.nl bij de kwekers uit Drenthe. Je vind bij mijn topic daar de antwoorden op de vragen die je hebt.

Bij aquaforum zijn er ook fotoalbums. Daartussen zitten verschillende album n liefhebbers met een aquarium voor maanvissen. Misschien kan je daar de kunst een beetje afkijken. Gertbl. en Mondeo hebben aquaria die voor maanvissen geschikt zijn om een paar voorbeelden te noemen.

Mocht jena het lezen nog vragen hebben, stuur dan even een pb tje.

Succes en hobbygroet,
Jos Hut

In Jos zijn topic bij deze categorie kan je heel veel leren en informeerd je goed.

Natuurlijk zijn er nog vele andere plaatsen op het forum waar je eens kan gaan rondsnuffelen, alvast veel succes!

Dank voor de reacties.

Heb net de laatste spullen gehaald voor het meubel. Hoop zo snel mogelijk de bak te plaatsen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan