Wat is er nieuw

Bakjes van Wesley (vrolijke annie)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vrolijke Annie
  • Startdatum Startdatum
V

Vrolijke Annie

Guest
Bij m'n zoontje staan 2 bakken op de slaapkamer, een meterbak met guppen een paar platys, Badis Badis 1 man en 4 vrouwtjes.en kegelvlekjes geloof ik.
Oh en nog 3 ancistrus vrouwtjes.

Verder staat m'n oud garnalenbakje naast z'n hoofd zodat hij lekker ernaar kan kijken voor het slapen gaan. Ja nog steeds zijn het nachtlampbakken.

20161129_194402.jpg

20161128_003032.jpg

20161128_003041.jpg

20161129_193834.jpg

20161129_193729.jpg

Mooie bakken!

Ik vind dat ook heerlijk om voor het slapen gaan naar mijn garnaaltjes te kunnen staren :engel:

Thanks allemaal. hij doet het meeste nu zelf.....Mag ook wel als je bijna 12 bent toch.
ik ben wel van plan om mijn kleine bakje beneden weer in te richten als garnalenbakje. dus ff op zoek naar goedkope ph verlagende bodem....en dan de mooiste bij wes eruit te halen en beneden te zetten....ik zit te vaak boven en mis die kleine kriebeldingen beneden toch wel een beetje erg.
Deze zijn nakomelingen van het groepje wat ik ooit vanRonald en Pum heb gehad.

En toen zag ik gisteravond ineens ditte.....hoelang het er al hangt weet ik dus niet aangezien ik niet iedere dag onder de achterste klep kijk, en al heeeeel lang geen trosje meer heb gehad. Toch maar ff vaker doen hahahahaa

20161203_202726.jpg

ik vind dat er altijd erg vies uitzien 😀 maar wel leuk. zometeen weer allemaal kleine slakjes 🙂

Ja vind het ook een vies zicht en heb ooit weleens zo'n kwak van het deksel afgepulkt en voelt nog veel viezer! 😉
Maar wel leuk als er eenmaal kleine slakjes zijn hoor An!

Het lijkt wel een kruising tussen een chipito pinda chips en een maiskolfje !

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan