maffie666
Well-known member
- Lid geworden
- 30 december 2016
- Leeftijd
- 58
Hai ik wil een aquarium zonder co2 toevoeging en heb daarin boven genoemde planten waar ik me op wil concentreren dat die het in elk geval goed doen en er gezond uitzien. Ik heb uiteraard nog wat andere planten maar die boeien me niet zoveel momenteel.
Ik wil ook niet die EI methode doen en ongeveer 20 liter water vervangen per week. Ik heb geen voedingsbodem.
Volgens mijn info zou dit zo moeten kunnen.
Klopt mijn gedachte dat alleen die Belgisch groen een kleibol nodig heeft en de rest niet?
Hieronder een beschrijving van mijn bak gekopieerd uit een ander topic.
Ik heb onlangs een 110 liter bak in zijn geheel verhuist naar een 240 liter bak. Een gedeelte van de zandbodem uit de ouwe bak verplaatst naar het voor gedeelte van de nieuwe bak. Tegen de achterwand ligt grof basaltgrind en keien en groffer zand.
Mijn bak wordt bewoond door een 24 vuur neons 3 botia's en 3 grote slakken en 2 mangrove krabben en 3 kuhli's
Ik wil ook niet die EI methode doen en ongeveer 20 liter water vervangen per week. Ik heb geen voedingsbodem.
Volgens mijn info zou dit zo moeten kunnen.
Klopt mijn gedachte dat alleen die Belgisch groen een kleibol nodig heeft en de rest niet?
Hieronder een beschrijving van mijn bak gekopieerd uit een ander topic.
Ik heb onlangs een 110 liter bak in zijn geheel verhuist naar een 240 liter bak. Een gedeelte van de zandbodem uit de ouwe bak verplaatst naar het voor gedeelte van de nieuwe bak. Tegen de achterwand ligt grof basaltgrind en keien en groffer zand.
Mijn bak wordt bewoond door een 24 vuur neons 3 botia's en 3 grote slakken en 2 mangrove krabben en 3 kuhli's
gaat nu wel weer goed gelukkig.