E
Erik Symoens
Guest
Heb deze aantal maanden in m'n bak gehad......plots ging ie blad verliezen zonder kleurverlies en weg was hij......hoe komt dit.....heb nog één scheutje over,,,,ziet er goed uit maar groeit heel traag
Deze drie kun je in de kast laten staan. Je geeft Co2 dus Easy carbo is niet nodig. Filtermedium, heb je niet nodig een goede filter doet het werk. Blue exit enkel gebruiken als niks meer helpt tegen algen, vaak moet je de oorzaak van algen aanpakken zonder middeltjes.maandelijks filtermedium dagelijks Easy-carbo en Blue exit
Hier een uitleg;
En hebben jullie een soort formule uigedokterd of vind je die op de site in de link van Ton Hageraats ?Ja je kan ook nitraat en fosfaat van easylife kopen maar dat is heel duur.
En fles kost dan plm 8 euro en als je de poeders koopt maak je voor een paar centen zon fles.

Zelf doe ik de helft daarvan doseren en maar 25% waterwissel.

Hangt er vanaf John. Ik doe niet oplossen wat er standaard op de zakjes staat, maar wat de calculator voor de bak(ken) heeft berekend.Dan voeg je maar 1 mg po4 toe per week en in de regel kan dat best maar ik zou wel het verbruik in zo n situatie meten want hier werkt dat niet omdat het verbruik al rond de 1 mg ligt. Dat even terzijde als extra info/toelichting![]()
Daarbij hou ik met niet altijd aan de helft van de dosering, de ene keer wel en de andere keer doe ik er meer in. Ik doe ook niet per week braaf een waterwissel. Als ik een waterwissel heb gedaan, doe ik vaak meer doseren en de week erop weer de helft doseren omdat ik dan geen waterwissel doe.Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.