Belgische voorstelling


K

Kingfisher

Guest
Hallo iedereen,
Ik ben Gino Wallaert, 56 lente's jong en Belg.
Ik woon in Ingelmunster, West Vlaanderen en ben al met gezelschapsaquariums bezig van in mijn jeugd. Gewoon een aquarium hebben........
Ik ben 38 jaar gelukkig getrouwd, zonder kinderen.......en al heel wat watertjes doorzwommen, jullie mogen het gerust weten, mijn echtgenote heeft al 5 (Ja VIJF) keer kanker overwonnen ! Ook met enkele zware operatie's. Gelukkig is de laatste 2 jaar alles onder controle. Dus van elke dag genieten is de boodschap !!
Verder werk ik als magazijnier in een houthandel en is mijn grootste passie fotografie, macro fotografie heeft mijn voorkeur maar andere dingen gaan ook vlot op de digitale sensor, daarnaast ben ik ook een autosportliefhebber.
Wie interesse heeft om eens mijn foto's te bekijken kan een kijkje nemen op mijn website http://www.portrettentrekker.be/ Ik zie dat er hier op het forum ook een fotohoek is, dus het zou goed kunnen dat ik er wel eens iets post.
Tot hier over mezelf.
Ik ben geen fanatiekeling die aan de kweek enzo gaat, het is voor mij puur om het graag zien van een aquarium.
Mijn "oude" aquarium is net de deur uit, heb die gratis weggegeven aan een beginnend aquariaan. Bak was 1.30 x 50 x 50. en daar hebben de laatste 15 jaar chicliden in gewoond, de oudste bewoner is 15 jaar geworden en 2 weken geleden overleden. In die 15 jaar chicliden houden heb ik nooit noemenswaardige problemen gehad, nooit ziektes enzo, de vissen zijn gewoon door ouderdom gestorven.
Nu is het tijd om alles eens te vernieuwen en ik ga terug een plantenbak opstarten, waarschijnlijk met zalmsoorten, maar daar ben ik nog niet uit.
Wat heb ik mij aangeschaft:
- Een Juwel Vision 450 met zwarte kast
- De ingebouwde filter gaat eruit en wordt vervangen door een Eheim professionnel 3 1200 XLT
- Een JBL Proflora M2003 set co2
- Een JBL Proflora PH sensor
- Aqua Medic EcoDrift 8.1 om eventueel wat extra stroming in de bak te creëren.
- Söchting Oxydator A

Ben hier al een tijdje door de vele topics aan het snuisteren en al veel info gevonden.
Aangezien het meer dan 15 jaar geleden is dat ik nog een plantenbak heb gehad zal ik waarschijnlijk enige extra info kunnen gebruiken, en ik verontschuldig mij nu al voor eventuele domme vragen.
let wel, ik ben meer een lezer en vrager dan een veelposter.
Zo, dit was mijn voorstelling voor jullie, we komen elkaar nog wel ergens tegen in een topic.
Gino.
 
Welkom Gino, en onthoudt, er bestaan geen domme vragen.
 
Welkom Gino,
Wat hebben jullie veel moeten doorstaan. Veel sterkte en genot voor jullie beide.
Ik kijk al uit naar jou fotoalbum en succes met het opzetten van het nieuwe aquarium.
 
Welkom Gino zo daar heeft je vrouw en je zelf een rit achter de rug gelukkig dat het nu weer goed gaat met verwijzing naar mijn laatste onderschrift doen en genieten maar
Mooie set bij elkaar gezocht zie ik ben benieuwd wat je er van gaat maken succes
En als laatste die foto¨s :thumbs::thumbs::D dat belooft wat voor de :foto: van de bak:D:D
 
Welkom, wat goed dat je vrouw het steeds heeft gewonnen van die vreselijke ziekte, en dat nu alles onder controle is.
 

Terug
Bovenaan