Wat is er nieuw

Bellen ontsnappen langs membraan diffuser

Jeanfns

New member
Lid geworden
5 februari 2022
Berichten
4
Leeftijd
38
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn co2 set geïnstalleerd, inclusief glazen Nano diffuser. De keramische ring is netjes 24u ingewaterd en ik heb meerdere keren gecheckt of de dop met keramische ring goed dicht geschroefd zit, maar er blijven bellen ontsnappen aan de zijkant van de schroefdop. Iemand enig idee wat hieraan te doen?
Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • IMG_4663.MOV
    1.8 MB
Ik kan je video niet zien en je kan dat even via youtube proberen.
 
Misschien dat deze foto ook volstaat?
 

Bijlagen

  • C844C114-0499-4DAB-8029-1E2DC7C25A13.jpeg
    C844C114-0499-4DAB-8029-1E2DC7C25A13.jpeg
    541 KB · Weergaven: 105
Zit het er goed recht opgeschroefd en stevig aangedraaid? Daar mag het normaliter niet lekken natuurlijk. Misschien kun je hem anders ruilen of iets proberen met van dat gasteflontape.
 
Zit het er goed recht opgeschroefd en stevig aangedraaid? Daar mag het normaliter niet lekken natuurlijk. Misschien kun je hem anders ruilen of iets proberen met van dat gasteflontape.
Maar ja, daarmee verliest het ding z'n "schoonheidswaarde", vermoed ik maar zo. Wanneer je zoiets van glas aanschaft denk ik dat je liever geen tape gebruikt. Maar dat is natuurlijk aan Ts. Misschien is er iets te doen met transparante lijm daar waar mogelijk een barst/breukje zit?
 
Dat is waar Ben maar goed anders zou ik kijken of er garantie van toepassing is.
 
Bedankt voor het meedenken. Inmiddels, een week later, doet hij het naar behoren! Had blijkbaar langer nodig om in te wateren dan die 24u...!
 
Goed om te horen dat het nu vlotjes gaat.
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ed Tensen: 8 Acro's rijker
      Terug
      Bovenaan