Wat is er nieuw

Bellenteller lekt water

Traeces88

New member
Lid geworden
13 januari 2025
Leeftijd
36
Goedemiddag Iedereen,

Ik heb een zeer apart probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een antwoord.

Op mijn hollandse plantenbak heb ik een CO2 set hangen met gewoon een standaard 2Kilo fles, standaard druk meter / magneet ventiel, terugslagventiel, Dennerle bellenteller en hierna een Aquamedic 1000.
Nu heb ik voor de zoveelste keer lekkage op de Dennerle bellenteller. Ondertussen al 3 exemplaren versleten en steeds keert het zelfde probleem terug. Na een tijd in gebruik te hebben, begint hij spontaan water te lekken op de lijm randen.

1736769039345.png

Iemand die dit probleem ook ervaart met de Dennerle bellen teller of weet waar dit probleem vandaan komt ?

Nu lekt ook mijn Aquamedic 1000, iemand hier een goede vervanger voor ? Dit nu al de tweede keer dat bij mij een Aquamedic 1000 lekt en mijn pa had ook al een lek model, lijkt mij een fabricage probleem ?

Mijn Aquamedic 1000 en bellen teller hangen gewoon standaard in de aquarium kast en ik zit er eigenlijk nooit aan. Hierdoor snap ik dus ook echt helemaal niks van de spontage lekkages.

Alvast bedankt voor de antwoorden !

Groeten, Kevin.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan