Wat is er nieuw

belletjes in kit

• Onderwerp starter Onderwerp starter tankchampion
  • Startdatum Startdatum
T

tankchampion

Guest
hallo alle medeaquariumhouders(leuk voor galgje 😛 )

ik heb een prachtige juwel rio 125 op de kop getikt. een kitzijde was lelijk gekit dus dat moest opnieuw. ik had de kit verwijderd, de plek drooggemaakt en ontvet. toen nieuwe laag aquariumkit in het hoekje, goed aangeduwd en alles. ik zag geen belletjes. maar nu heb ik hem voor de tweede keer gevuld, om alle schadelijke restjes eruit te halen, zie ik opeens een paar kleine en een grote bel in mijn kit :6. is dit zorgelijk? zo ja, moet ik dan alles opnieuw doen of gewoon een extra laag kit erop?

vriendelijke groeten,

Rens van Breukelen

In een goede kitnaad horen na het aandrukken en drogen geen luchtbellen te komen maar zie ze regelmatig ook bij bakken die zo van de fabriek komen en hoeft op zich geen ramp te zijn.
Heb je er een foto van?
Een extra kitlaag op het gebeuren maakt de boel als het goed is wel waterdicht mocht dat niet het geval zijn maar heeft geen nut ivm de sterkte.

nee, ik heb er geen foto van. hij is waterdicht, dus dat is niet zo erg. het zit ook bovenin. ik denk dat ik het zo laat, want het is ook aan de buitenkant goed gekit

bedankt,

rens

Tja , wel of niet repareren .
Ik zou het zelf wel overnieuw doen en gelijk de hele ruitnaad (zelfs de gehele bak) , kit heb je toch over bij zo een bak .
Maar is maar een klein aquarium , dus zal wel los lopen volgens mij .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan