Vincent_1976
Well-known member
- Lid geworden
- 26 december 2022
- Leeftijd
- 49
Citaat uit eerdere link.Bedankt, maar mijn hele aquarium zit onder de bubbeltjes, maar dit kan geen kwaad toch?
Zover ik zie geeft mijn Uitlaat geen belletjes. Mijn hele aquarium zit onder de belletjes op de planten?Kan het zijn dat je filteruitstroom wat belletjes mee het water in stuurt die vervolgens in je planten blijven hangen?
In mijn bak zie ik dit in het begin/halverwege elke avond (verlichting van 12 tot 22 uur met max 34lm/L)De kracht die die snelheid van assimileren aanstuurt is het licht. Heeft de plant voldoende koolstof (andere voeding even buiten beschouwing gelaten) tot haar beschikking gaat alles prima. Heeft de plant dit niet dan gaat ie schade oplopen en is alg veelal het gevolg.
Ik gok op waterWat zit er in
Ik heb een 240 liter aquarium met plantjes ect.. gewoon basic geen gekkigheidKan je wat meer over je aquarium vertellen?
Wat zit er in/op/aan, welke planten en vissen enz.?
Paar scherpe foto's wil ook nog wel eens helpen
👍 ik gebruik dezelfde CO2-reactor naar tevredenheidIk heb een 240 liter aquarium met plantjes ect.. gewoon basic geen gekkigheid
Ik haal je adres even weg voor de privacy.Lol, ik zie als op jou klik dat almelo erbij staat. Hier woon ik ook
Ehm….maar nu staat deze nog in jouw citaatIk haal je adres even weg voor de privacy.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.