Wat is er nieuw

Ben ik een L144?

• Onderwerp starter Onderwerp starter DorkV89
  • Startdatum Startdatum
D

DorkV89

Guest
Hallo,

Ik heb deze vissen ongeveer 1 jaar geleden gekocht. Toen waren ze nog erg klein, nu zijn ze alweer wat groter en vraag me af welke het nu precies is. Ik denk zelf gewoon de L144?

Van jongs af aan heeft er 1 een zwarte plek op de vin en de andere een witte vlek op zijn lijf. Wat is dit? Kan ik hier iets aan doen?

Alvast bedankt!

imageupload

imageupload

DE ZWARTE PLEK:
imageupload

EN DE WITTE VLEK:
imageupload

Ja, volgens mij is het een L144, ken geen andere die er zo uitziet.

Nee, dat is de Ancistrus Cf. Cirrhosus Albino. Een L144 is geler en heeft blauwe ogen. Wat die zwarte vlek is weet ik niet.

Albino's zijn niet altijd perfect kleurloos bij Loricariidae. Soms zie je nog wat pigment zoals hier.

Bedankt voor de berichten! Helaas is mijn mannetje overleden. Ik heb 2 keer eerder eitjes gehad, daar is niks uit gekomen.
Ik heb nog wel een ''gewone'' kleur Ancistrus Cf. Cirrhosus, is er een kans dat ze elkaar lief vinden en voor nageslacht gaan zorgen?

Ja dat kan wel 🙂 Maar je moet je afvragen of je dit echt wilt, het is een veel voorkomende vis welke erg makkelijk kweekt en dus veel wordt aangeboden, marktplaats staat er vol mee. Je moet ze wel kwijt kunnen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan