Ben ik weer


Jones

Well-known member
Lid geworden
23 februari 2011
Berichten
10,227
Locatie
Zundert
Na een afwezigheid van 4 jaar begint het weer enorm te kriebelen. Helaas heb ik door omstandigheden de hobby moeten opdoeken op een 60 cm bakje na, maar volgende week ga ik een Lido 200 ophalen. Groter is voor nu helaas niet mogelijk. Ik zou zo graag weer aan de goudvissen/sluiers gaan, maar gelukkig is er nog zoveel ander moois.

Met het zoeken naar info kwam ik weer regelmatig hier op het forum terecht. Wat is er veel veranderd! Maar gelukkig zie ik ook nog wat oude bekenden.

Ik ben nog een beetje aan het puzzelen met het visbestand, want dingen die 4 jaar geleden nog prima werden bevonden zijn nu not done. Er zijn ook een hoop ontwikkelingen qua producten en ik kijk mijn ogen uit naar alle nieuwe mogelijkheden.

Leuk om hier weer te zijn.
 
Leuk dat je weer terug bent en ik zag je de afgelopen week al even voorbij komen(y)
 
Leuk dat je weer terug bent en ik zag je de afgelopen week al even voorbij komen(y)
Jaa, ik zag jou ook! Leuk dat je er nog bent. Nog steeds flink aan de garnalen?
 
Jaa, ik zag jou ook! Leuk dat je er nog bent. Nog steeds flink aan de garnalen?
Nou nee nog maar 1 bakje met TB. Ik had tot vorig jaar 14 bakken waaronder de meeste vrij klein en heb die opgedoekt en een Fusion 120 terug gekocht met Manen en dan heb ik de zeewaterbak nog met 2 nano s. Een nano met garnalen en de ander met een Betta. Op den duur wordt het toch teveel en kijk je amper naar die kleine bakjes dus daarom ervoor gekozen om een grotere te kopen.
 
Nou nee nog maar 1 bakje met TB. Ik had tot vorig jaar 14 bakken waaronder de meeste vrij klein en heb die opgedoekt en een Fusion 120 terug gekocht met Manen en dan heb ik de zeewaterbak nog met 2 nano s. Een nano met garnalen en de ander met een Betta. Op den duur wordt het toch teveel en kijk je amper naar die kleine bakjes dus daarom ervoor gekozen om een grotere te kopen.
Ja, ik begrijp het. Je moet er natuurlijk nog wel van kunnen genieten. Ik ga snel een kijkje nemen naar je topics!
 
Welkom terug maar weer.
 

Terug
Bovenaan