ben weer terug van weggeweest


frog

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 september 2023
Berichten
213
Leeftijd
69
Beste forum liefhebbers, enige tijd geleden mijzelf afgemeld maar eerlijk gezegd ben ik jullie steeds blijven volgen.Ik heb mijn inlognaam veranderd van treb naar frog. Omdat ik al even i.p.v. Vissen kikkers verzorgd.Daarmee geef ik gelijk de forum naam mee, en weten de wat langere leden van dit forum ook over wie het gaat.

Voor de nieuwe / laatste geregistreerde forum leden, kan ik vermelden dat ik heel lang discusvissen hebt verzorgd, maar dat de passie / interesse nu zoals vermeld naar een paludarium is gegaan.
Dit geeft voor mij veel minder inspanning, het onderhouden van een aquarium is van een andere categorie dan van een paludarium.

Ik hoop U middels dit forum met wat dan ook van een vraag naar antwoord te kunnen voorzien voor wat betreft aquaria of palludaria.

Wil wel meegeven dat mijn paludarium kennis zich na 2 jaar nog steeds in een ontwikkelingsfase bevind.Maar met een forum delen we ervaringen.
 
Leuk! Paludaria! Welkom terug en deel vooral foto’s als je daar zin in hebt 😍
 
  • Leuk
Waarderingen: frog
Welkom terug Bert/Frog. Hier ook al enkele jaren een paludarium staan. Ben een paar jaar terug begonnen met een Exo Terra, maar inmiddels een meterbak staan. En het is inderdaad minder intensief qua onderhoud vergeleken met een groot aquarium met maanvissen en/of plantenbak. Het genieten is er niet minder om.

en ja, foto’s ben ik ook benieuwd naar wel. Altijd leuk van een ander de creaties te zien.
 
Bedankt voor alle positieve reacties, ben zelf niet zo goed om foto's te combineren met wat tekst, gaat bij mij vaak door elkaar heen vandaar 2 foto's in het volgende bericht zonder commentaar.
 
De foto's, van even geleden kon geen foto's plaatsen zonder tekst dus ja,,.
 

Bijlagen

  • IMG_0918 2.JPG
    IMG_0918 2.JPG
    5.2 MB · Weergaven: 40
  • IMG_0920.JPG
    IMG_0920.JPG
    4.9 MB · Weergaven: 42
Bedankt fozzy, maar ze zijn niet extra speciaal hoor.
 
Niet om mijzelf op de borst te slaan maar beide foto's zijn in het magazine Dendrobatia Nederland ( waar ik lid van ben) tezamen geplaatst met een artikel over een beginner.En is te lezen en te zien in jaargang 34 December 2022.
 
Ze zijn ook erg mooi Fozzy, heb jou tijdens mijn afwezigheid gevolgd.
 

Terug
Bovenaan