Wat is er nieuw

Benieuwd naar jullie mening en tips

• Onderwerp starter Onderwerp starter Noobaqua
  • Startdatum Startdatum
N

Noobaqua

Guest
Mijn eerste aquascape! Wat vinden jullie goed en wat kan beter?
20210201_220932.jpg

Ziet er goed uit hoor. Maar los van wat wij vinden zeg ik altijd, gaat erom wat jij vind 😉. Had je ook al beplanting in gedachte?

Gr
Stefan

Mooi ontwerp voor de 1e keer. :r

Wat ik vindt dat er beter kan?
- de achterwand eruit, dat gaat ten koste van de dieptewerking en er gaat alleen maar alg op groeien
- alle groene leiding vervangen voor transparante (liefst een setje lily, maar dat gaat helaas niet met een afgesloten lichtkap)

Voor de rest kan dit erg fraai worden met de juiste plantenkeuze

Mooi ontwerp voor de 1e keer. :r

Wat ik vindt dat er beter kan?
- de achterwand eruit, dat gaat ten koste van de dieptewerking en er gaat alleen maar alg op groeien
- alle groene leiding vervangen voor transparante (liefst een setje lily, maar dat gaat helaas niet met een afgesloten lichtkap)

Voor de rest kan dit erg fraai worden met de juiste plantenkeuze
deze lily pipe is geschikt voor een gesloten kap. https://www.azaqua.nl/inflow-outflow/outflow-custom
ze hebben ook een glazen instroombuis

Deze zag ik ook op reddit voorbij komen :DD Belangrijkste dingen zijn wel al gezegd, die groeie zooi vervangen voor transparante of glazen varianten, achtergrond eruit en op je linkerwand lijkt iets met zuignapjes aan de buitenkant vast te zitten, dat zie je best wel goed zitten vanuit deze hoek.
Daarbuiten heb je eigenlijk alleen best grote stukken dragon stone gebruikt, en bijna je hele bodem ermee vol zitten dus een voor- en achtergrond effect / dat effect versterken met kleinere stukjes steen wordt lastiger zo. Desondanks lekker ruige scape, ben benieuwd naar het resultaat.

voor de lily pipe... je kan ook je lichtkap een stukje uit zagen uit de bvenste flappen en of een stukje uit het plastiek aan de zijkant, dan kan je de lilypipe al wat lager steken...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan