Wat is er nieuw

bestaande achterwand verwijderen vision 180

• Onderwerp starter Onderwerp starter Basquaria
  • Startdatum Startdatum
B

Basquaria

Guest
vandaag een 2e hands vision 180 overgenomen. ik wil graag een andere achterwand dan de huidige. huidige bestaat uit 2 delen. 1 deel is er uit maar die was klein. het andere deel is groot. krijg deze niet in 1 geheel eruit vermoed ik. Deze zal toch ook pas aangebracht zijn na aankoop. is er een mogelijkheid om deze in 1 stuk eruit te halen of kapot snijden. De kap rand kan er volgens mij niet af ?

Jawel ,als je de kit onder de rand ook los snijd.

Wel terug kitten, voor kracht en eventueel lekken.

in ieder dank voor je snelle reactie. krijg je die kap nog wel fatsoenlijk, netjes teruggeplaatst.

Als jij hem er netjes af krijgt wel.

Probeer er wat spanning op te zetten ,met een hefboom , Op de voorkant, naar achter Onder de binnenrand.
Niet forceren, net doen of het gaat. of hij omhoog gaat.
Wel leeg ,he.
Ander druk op het glas.

Ik durf t niet aan. zaag de achterwand wel in 2en.

of lang mes achterdoor.
op en neer zagen.

Zie dat de kit ook tot op de hoeken zit en dus ook op de kitrand van het glas.hecht aan elkaar en bang dat daar schade oploop.

Neem een stuk visdraad , bind aan de 2 uiteinde een stokje
Dan doe je het visdraad aan de kopse kant tussen de achterwand en het glas.
En maak dan een snijdende beweging (heen en weer) dan ga je zo door de kit heen zonder beschadiging

Groet John

Dag John. De achterwand is al los. alleen deze past niet door de bovenkant. Waarschijnlijk heeft voorganger de hele kap rand van de bak eraf gehaald toen de wand erin en de kap herplaatst. maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan