Wat is er nieuw

beste garnalen voer

stef.u

Well-known member
Lid geworden
28 juli 2020
Leeftijd
27
Goeieavond iedereen.

Ik heb momenteel een superfish home 60 staan.
mijn bestand is.
+-35 vuurgarnalen
6 Snow white garnalen
1 Tangerine tiger garnalen
6 Chocolate sakura
en ook nog ins 13 Kegelvlek Barbeels

Ik wil graag met mijn garnalen goed kweken. daarbij zal uiteraard goede voeding een groot deel van uit maken met de voortplanting.
Wil graag jullie meningen over de beste garnalen voer die ik kan kopen.

foto bakje:
1606237190156.png

Als je wilt kweken met garnalen, zul je de kegelvlekbarbelen moeten verhuizen. Die vreten je jonkies op.
En volgens mij zijn meerdere garnalensoorten die je noemt, neocaridina. Die gaan gezellig onderling kruisen en dan worden het weer de grijze wildkleuren die je overhoudt.

Goede garnalen voeding is gevarieerd en bevat mineralen en vitaminen. Er zijn verschillende aanbieders die goed voer verkopen. Ik heb zelf goede ervaring met de spullen van The World of Shrimps and More (via Facebook) en verder zijn er zat andere winkels als De Visvoer Webwinkel, Your Aquahouse, JC Shrimps en vele andere die goede spullen hebben. Op facebook zijn een aantal leuke garnalengroepen (world of shrimps, garnalenforum NL) waar je veel info vindt.

Ik sluit me bij Marije aan en verder kun je af en toe wat blad geven zoals Moerbei of brandnetel of een stukje broccoli. Ook komkommer vinden ze lekker maar dat bevat merendeels water.

Hoi,

Wat groente uit de groentela voldoet, daar hoef je geen speciale voeding voor te kopen.
De rest halen ze wel uit het aquarium, zoals algen en planten resten.

Neocardinia soorten kan je overigens niet on gestraft bij elkaar doen deze gaan onderling kruizen en dan hou je uit eindelijk een kleurloos garnaaltjes over.

Mvg

Johrdy

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan