Wat is er nieuw

Beste voeding voor sluierstaarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter xRubyRuno
  • Startdatum Startdatum
X

xRubyRuno

Guest
Welke voeding raden jullie aan om sluierstaarten te geven?
Ik heb sowieso al de traag zinkende korreltjes.
Nu had ik gelezen dat cabomba of waterpest goed voor ze is.
Cabomba heb ik vandaag gehaald en die staat in een bak die in opstart is. Over 4 dagen wordt dat water wel ververst vooraleer mijn sluierstaartjes erin gaan.

Ik las dat ze groenten en fruit mogen eten, welke zoal?
Mijn bedoeling is dat ze lekker kunnen groeien en mooi rond worden, ik ben gek op hun bolle buikjes 🙂 En aangezien ze nog klein zijn wil ik dus de juiste voeding geven om hun kenmerken tot uiting te laten komen.

Fruit zou ik ze niet snel geven, dat is niet heel gezond voor ze en kan alleen in hele beperkte mate.

In dit filmpje kun je meer informatie vinden over het goed voeren van goudvissen: https://www.youtube.com/watch?v=-Ltcy6v ... -8mjiRhyie

Ik zelf geeft mijn vissen 3x per dag A+ voer, daarnaast krijgen ze af en toe doperwten en diepvries rode bloedwormpjes.
Belangrijk vind ik zelf om te voeren vanuit een goede basis, dus kies een goed droogvoer merk uit. Of het drijvende of zinkende korrels zijn maakt niet heel veel uit. Vanuit daar kun je dan gaan vari�ren met voeding.

laura1990 zei:
Fruit zou ik ze niet snel geven, dat is niet heel gezond voor ze en kan alleen in hele beperkte mate.

In dit filmpje kun je meer informatie vinden over het goed voeren van goudvissen: https://www.youtube.com/watch?v=-Ltcy6v ... -8mjiRhyie

Ik zelf geeft mijn vissen 3x per dag A+ voer, daarnaast krijgen ze af en toe doperwten en diepvries rode bloedwormpjes.
Belangrijk vind ik zelf om te voeren vanuit een goede basis, dus kies een goed droogvoer merk uit. Of het drijvende of zinkende korrels zijn maakt niet heel veel uit. Vanuit daar kun je dan gaan vari�ren met voeding.

Dankjewel! Ik was dat YouTube kanaal al eens eerder tegen gekomen, geweldige video's daar, interessant om bij te leren!

Ok�, dat deed ik alleszins al goed, ik voer ook 3x per dag 🙂
Die doperwten en rode bloedwormpjes ga ik z�ker ook doen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan