betaalbaarshoppen.nl


K

Klaske

Guest
Onze aqua pro 2 weigerde dienst. Waarop wij besloten hebben nu na al het gepruts met tweede hands pompen een nieuwe te kopen. Even dachten wij dat dit niks zou worden omdat externe filters behoorlijk duur kunnen zijn. Nu kwam ik deze site tegen: betaalbaarshoppen.nl. hun bieden veel producten aan (mijn vriend zijn tuinfrees komt er weg) en de revieuws lijken goed.

Ik heb de proef op de som genomen en deze besteld:

http://betaalbaarshoppen.nl/in-en-om-he ... -400-ltr-u

zondag besteld dinsdag kwam er al een gigantische doos. Helemaal compleet met uv licht en standaard watten.

Doordat er een grote drukknop op zit waar je op moet pompen om het water aan te zuigen hoef je dit niet meer zelf te doen.

Met aansluiten ben ik een klepje vergeten. Toen ik de pomp openmaakte kwam (heel dom) het water mij tegemoet. Te hard de deksel dicht gedaan waardoor ik dacht dat er een hendel afgeknapt was. Helaas, klantenservice dicht dus een bericht ingesproken. Hun terugbelactie gemist waarna ze mij hebben gemaild. Als ik een foto kon sturen wat er precies kapot was zouden hun een nieuwe onderdeel sturen.

Inmiddels wist ik toen al dat het niet kapot was, maar dat het gewoon het ijzeren uitgeklikt was en ik die er zelf weer in kon klikken.

De pomp is geruisloos, en zuivert als de beste. Ik heb nu een hele mooie stroming aan het oppervlak en de vissen lijken het ook erg te waarderen. Wilde dit even laten weten!

Groet Klaske
 
Is dat geen Sunsun filter?

Die verbruiken wel aardig wat stroom, niet?
 
Staat geen merk op. Het vebruik is 35 watt voor het filter en 9 voor de uv-lamp.
 

Terug
Bovenaan