Wat is er nieuw

Betaalbare LED verlichting met controller

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Coulibaly
  • Startdatum Startdatum
C

Coulibaly

Guest
Ik ben me een beetje aan het ori�nteren om LED verlichting met controller aan te schaffen voor een bak met redelijk veel planten.

Prijzen vari�ren enorm, van vrij goedkoop tot quasi onbetaalbaar.

En wat is kwaliteit en wat niet? Ik zou het niet weten.

Ik zoek iets wat wel betaalbaar is, maar toch ook wel een zekere kwaliteit heeft.

Ook zou ik graag een bijhorende controller hebben, die iets meer kan dan een zonsondergang of opgang van 30 seconden (SuperFish valt dus af, sorry).

Zo'n ding dat wolken simuleert en maanlicht, dat wil ik dus.

Iemand suggesties?
 
Hier heb ik ook interessen in
Ben ook met led bezig en kwam uit op hvp aqua leds
Is dat wat?
Iemand ervaring mee?
 
ik heb deze nu zeker een halfjaar (of langer) en ben er tot nu toe zeer tevreden over even als met de controller.
 
@TonHageraats,

Die TC420 controller lijkt me wel cool. Zitten bij de software ook voorgekauwde instellingen?

Ik ken niks van licht of toch niet veel. Lijkt me wel goed, dat ik een soort standaard sjabloon zou gebruiken.
 
Nee alles is per minuut te plannen op 24/7
Dus de zon op en ondergang alsmede per kleur of ledstring.

Als je op de HVP site kijkt dan vind je ook de voorbeelden en handleidingen een kind kan de was doen.
(ik kan het zelfs 😎 )
 
Coulibaly zei:
@TonHageraats,

Ik ken niks van licht of toch niet veel. Lijkt me wel goed, dat ik een soort standaard sjabloon zou gebruiken.

Eventueel kan ik je een schema geven welke ik gebruik welke je kan veranderen naar eigen idee.

Als je ��nmaal het standaard schema hebt ingesteld kan je het steeds aanpassen zodat je het "ideaal" hebt naar eigen idee.
 
Voorbeeld van een wat ouder schema ingesteld naar mijn idee...

376449_0_82_schermafdruk_20151215_13.jpg
 
Ziet er goed uit. Wel een enorm verschil in prijs tussen China en de reguliere handel hier.

Ik ga er eens eentje bestellen, kan geen kwaad dat ik maanden moet wachten voor ze leveren.

Bedankt voor de tip.
 
zelf er ook weg, ps soms zelfs binnen twee weken spul uit china weg
 
Nog steeds tevreden van jullie aankopen? Ik ben aan het twijfelen om ook de stap te zetten...
 
Nog steeds tevreden van jullie aankopen? Ik ben aan het twijfelen om ook de stap te zetten...

Ik heb deze controller nu zo'n 1,5 jaar, en het enige minpunt wat ik heb is dat de software alleen op Windows werkt.
Zelf heb ik een Mac, dus moest iemand vinden met een Windows pc waar ik op kon installeren, en moet voor elke wijziging dat ding loskoppelen en meenemen. Daar baal ik wel van.

Verder...het systeem werkt echt heel goed en makkelijk!
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo even Sky uitlaten
      Terug
      Bovenaan