Betrouwbaarheid heater Ali Express


MischaC

Well-known member
Lid geworden
3 april 2020
Berichten
258
Leeftijd
45
Hoi,

heeft iemand ervaring met een heater van Ali Express? Heb een RVS exemplaar gezien. Vraag me alleen af hoe betrouwbaar deze zijn. Word aangestuurd middels een Profilux dus bij een te hoge temperatuur (defect bimetaal) zal de stroomtoevoer afgesloten worden. Benieuwd naar ervaringen.
 

Bijlagen

  • 6BB4AED2-61B9-4F14-91FE-798901DAEDB2.png
    6BB4AED2-61B9-4F14-91FE-798901DAEDB2.png
    786.8 KB · Weergaven: 108
Ik heb ze ook wel gezien maar me er niet aan gewaagd. Ik ben bang dat ze wellicht veel afwijken of dat de betrouwbaarheid te wensen overlaat maar ik heb er dus geen ervaring mee.
 
Een verwarming die zichzelf al bewezen heeft en die je gewoon in de winkel koopt is natuurlijk niet echt een duur produkt.
Maar dit is wel een afwijkend model. Grappig. Ziet er leuk uit dat zeker. Niet perse beter dan gangbaardere modellen denk ik. Het hete metaal direkt in het water. Daarom hebben veel 'gewone' modellen een soort buitenkantbescherming.
 
Ik vertrouw niets met een stekker van ali..
Maar gezien je toch een profilux hebt kan je die ook gebruiken als temperatuur controller en gewoon titanium schego verwarmer nemen
Tuinkabouter, dat was idd mijn beste alternatief en vermoeden maar dacht vraag het toch eens. Ali dus een absolute No Go als het om stekkermateriaal gaat. ✅
 
Ali dus een absolute No Go als het om stekkermateriaal gaat. ✅
Hoeft niet altijd zo te zijn heb hier een paar prima verlichtingsbalken en doseer pompen die het prima doen.
Garantie tja das vaan een dingetje maar das ook hier soms een probleem.
Wat betreft de verwarming zou banger wezen met zon glas staaf als hier mee ivb springen behuizing.
 
Tuinkabouter, dat was idd mijn beste alternatief en vermoeden maar dacht vraag het toch eens. Ali dus een absolute No Go als het om stekkermateriaal gaat. ✅