Betrouwbare ledstrip

M

manfrozaandam

Guest
Ik dacht dat ik mijn verlichting aardig voor elkaar had met 2 niet dimbare ledbalken en een ledstrip om zon na te bootsen. De ledstrip was van ledstripXL.nl en kostte 19.95.
Helaas heeft de ledstrip het al na een half jaar begeven, het uiteinde was door speling van open en dichtdoen lichtkap (de snoeropeningen zitten altijd aan de achterkant van de lichtbak en niet aan de zijkant dus enige speling is onvermijdelijk) losgeraakt en er zat ook wat condens in. Wie weet er een echt goed merk dat deze mankementen niet heeft?
 
Naar mijn mening moet je dan niet zoeken in led strips maar in led balken. HVP, JMB enz. Inderdaad duurder maar bedoeld voor aquariums waardoor ze uiteindelijk toch goedkoper zijn. Bovendien kunnen ze veelal lichtsterktes bieden die gevraagd worden ook voor bijvoorbeeld rode planten.
 
je hebt die strips die voor autos zijn gemaakt der onder da werkt blijkbaar goed
 
ik heb al
Naar mijn mening moet je dan niet zoeken in led strips maar in led balken. HVP, JMB enz. Inderdaad duurder maar bedoeld voor aquariums waardoor ze uiteindelijk toch goedkoper zijn. Bovendien kunnen ze veelal lichtsterktes bieden die gevraagd worden ook voor bijvoorbeeld rode planten.
2 ledbalken, een derde past er niet meer bij.
 
www.ledstripkoning.nl heeft ip 68 stips en leverd een setje bij om ze na het op maat knippen weer waterdicht af te sluiten.
ik heb een paar van die strips buiten gebruikt tot op heden werken ze prima
wat houd je tegen om een extra gaatje in de kap te maken?
 
Laatst bewerkt:
www.ledstripkoning.nl heeft ip 68 stips en leverd een setje bij om ze na het op maat knippen weer waterdicht af te sluiten.
ik heb een paar van die strips buiten gebruikt tot op heden werken ze prima
wat houd je tegen om een extra gaatje in de kap te maken?
 
Terug
Bovenaan