Betta beweegt amper nog.


Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
731
Leeftijd
42
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
Gisteren de bak opnieuw gedaan. Nieuwe plantjes, nieuwe bodem en nieuw hout.
Filter ben ik van afgebleven. Sinds vanmorgen beweegt de betta amper nog. Vandaag nog 40 % waterwissel gedaan om te kijken of dat zou helpen. Helaas zonder resultaat. Betta Dylan beweegt amper.
Iemand een verklaring en oplossing? Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan. De betta heeft ongeveer anderhalf uur in een extra bak gezeten. Met thermostaat.

IMG_20191207_135543.jpg

IMG_20191207_135548.jpg
 
Balen Shoto en hoe oud is deze Betta? Zover ik lees heb je niets verkeerd gedaan. Door de nieuwe bodem ben je wel veen bacterien kwijt en is er het eea losgekomen aan stoffen denk ik dus ja misschien helpt veel verversen nu nog.
 
Bedankt. Geen idee hoe oud de betta is. We hebben hem nu een maand of twee. Komt van de lfs, maar hij is verder niet echt gegroeid. Hij is de afgelopen tijd ook wel wat faal geworden. We zullen zien hoe het gaat.
 
Die foto is voor mij niet duidelijk genoeg om er iets over te zeggen.

Ik hoop dat alles snel weer goed komt met hem.
 
Ik zie dat er wel een lampje brand maar even voor de zekerheid, heater wel aangezet na het onderhoud? Indien ja, kun je voor de zekerheid eens het water meten met een aparte thermometer?
 
Gedaan, temperatuur is goed. Hangt nu al uren stil. Geen idee wat ik nog moet/kan doen. Vind het maar zielig zo.
 
Niet erg duidelijke foto maar het lijkt op 'pop eye'.
 

Terug
Bovenaan