Wat is er nieuw

Betta heeft witte ontlasting

Lid geworden
27 september 2021
Leeftijd
19
Hallo iedereen!

Ik heb 1 vrouwtjes betta in een aquarium van 25 liter, (ik heb haar al een halfjaartje) nu merk ik op de laatste week dat ze witte ontlasting heeft, en ik denk dat het komt dat ik haar levende bloedwormen heb gegeven, waar ik nu mee ga stoppen, maar mijn vraag is, welke medicatie kan ik gebruiken om dit op te lossen? Voor de rest eet ze wel nog. Alv bedankt om te helpen!

Enkel witte ontlasting hoeft niet te wijzen op een serieus probleem. Het is een beetje te vergelijken met een slechte stoelgang bij mensen: kan door van alles komen, kan een reactie ergens op zijn, maar het komt niet zo vaak voor dat iemand daadwerkelijk aan de medicatie moet. 🙂

Dus als hij nog gewoon eet en zich normaal gedraagt, vind ik het niet direct verontrustend. Maar probeer anders de volgende keer dat het gebeurt eens een foto te maken als je wilt? Dan kunnen we even meekijken.

Enkel witte ontlasting hoeft niet te wijzen op een serieus probleem. Het is een beetje te vergelijken met een slechte stoelgang bij mensen: kan door van alles komen, kan een reactie ergens op zijn, maar het komt niet zo vaak voor dat iemand daadwerkelijk aan de medicatie moet. 🙂

Dus als hij nog gewoon eet en zich normaal gedraagt, vind ik het niet direct verontrustend. Maar probeer anders de volgende keer dat het gebeurt eens een foto te maken als je wilt? Dan kunnen we even meekijken.
Ze eet met plezier nog altijd! Actief is ze ook, Maar heb soms het gevoel dat ze haar zelf niet is

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan