Betta in klijnere bak


Yaantje_13

Well-known member
Lid geworden
27 december 2022
Berichten
253
Leeftijd
23
Hoi, ik ga dus binnenkort een betta overzetten naar een 25 literbak maar is dit niet een beetje klijn voor een betta ?
Want ik ga hem verplaatsen zodat ik plek heb voor een paar extra panda modderkruipers want die zijn vaak in groepjes van vier ofz , en nog een vraagje, is mijn bak niet een beetje vol met een 8,5 cm ancitrus en 10 Neon tetra's en slakken en garnalen en 4 panda modderkruiper? , Liefs een beetje snel antwoord want mijn telefoon word afgepakt omdat ik toets week heb 🥲👍
 
Voor je betta in een 25 liter aquarium moet prima gaan,
Je andere bak zit idd al vol zou ik zeker niet meer bij stoppen
 
Maar wat bedoellen jullie , want ik wil weten of ik er drie modderkruipers bij kand doen van 3 cm want hij is nu in zijn eentje en ik voeg pas meer panda modderkruipers bij als de betta in de klijnere bak zit
 
Afhankelijk van het formaat van het aquarium is In mijn beleving 4 modderkruipers in een iets te kleine bak beter dan één in zijn uppie. Welke afmeting is het grote aquarium?
 
de afmeting is 60,35,38 en drie is ook goed , maar hebben ze echt noodzakelijk steen nodig of kunnen ze wel zonder , en ik heb een groot stuk hout gehaald 18,18,30 ongeveer,
maar het hout zinkt niet ,ik heb er nu een gewicht van 2 kilo opstaan zodat het onderwater blijft en dan zou die uiteindelijk goed zijn geweken en dan zou die moeten zinken.
en het gaat wel lang duren voordat mijn bett overkan want door het hout wat in mijn klijner bak zit is nu mijn hele bak donker bruinen kan ik nu hellemaal niks zien en er zit ook vee wittewaas op het hout en overal veel algen maar de bak is dan ingedraait op 9 januari
 
ik heb trouwens 2 modderkruipers erbij gehaalt en ik zie ze de hele tijd met elkaar spelen .
 
ik heb trouwens 2 modderkruipers erbij gehaalt en ik zie ze de hele tijd met elkaar spelen .
en dan gaan ze over elkaar heen en ze zwemmen met elkaar en zijn bijna de hele tijd bij elkaar , en dat ze nog maar bijna 3 cm zijn maakt het nog schattiger maar de derde panda modderkrijper verstopt zich de hele tijd achter de filter en is ook een stuk groter , maar ik denk dat hij gewoon moet wennen
 
Ja ik weet , gelukkig worden ze 8 tot 15 jaar oud , dan kan ik er lekker kant van genieten ,maar kunnen jullie mijn vraag beantwoorden?
 
Of panda modderkruipers noodzakelijk steen nodig hebben ?, want daar heb ik niet echt plek voor
 
Ehm was de vraag of 25l niet te klein is voor een Betta? Daar was dacht ik in je andere topic al op geantwoord dat dat kon.
Of had je nog een andere vraag die ik gemist heb?
 
Of panda modderkruipers noodzakelijk steen nodig hebben ?, want daar heb ik niet echt plek voor
 
Er is er ook iets op dit forum waar je kan zien welke reacties je heb geplaats ?
 
Of panda modderkruipers noodzakelijk steen nodig hebben ?, want daar heb ik niet echt plek voor
Dat weet ik niet, ik weet niets van panda modderkruipers.

Er is er ook iets op dit forum waar je kan zien welke reacties je heb geplaats ?
Als je naar de hoofdpagina gaat, staat er ergens min of meer bovenaan: 'zoek forums'. Als je daar op klikt kun je zoektermen invoeren, bijvoorbeeld je eigen naam. Misschien is er ook nog een andere manier, maar zo werkt het in ieder geval.
 
Bedankt , hoop dat iemand op dit forum iets weet over de panda , denkt het niet want hij is pas in 2009 in de vis ding gekomen
 
Tja of het zonder kan, dat zal best ze gebruiken de stenen om voedsel op te zoeken/ eten dat kan op iets anders ook. De vraag blijft dan wel of je dan ook kan bieden wat ze normaal op stenen kunnen vinden? Eten, beschutting denk aan kiertjes tussen de stenen etc
 

Terug
Bovenaan