Betta kweken


Dat is moeilijk te zeggen en dat hangt af van het aantal eitjes en van de uitkomst. Per geval zal dat denk ik flink kunnen verschillen.
 
tel tussen de 0 en de 300 kan het nooit fout gaan

ik heb nesten gehad die op niets uitliepen maar heb ook nesten gehad van 200+ { was na 200 de tel kwijt) en had er toen nog veen zitten maar vaak heb je ook uitval de ene keer weinig de andere keer veel
ik had vorig jaar zo'n groot nest en uiteindelijk door omstandigheden 3 visjes over maximale dat ik uit een nest over heb gehouden is 180 waarvan gelukkig maar 10 mannen maar had ook omgekeerd kunnen zijn en dan had ik een gigantisch probleem gehad want 180 mannen kan ik niet kwijt
 
Dus dat blijft natuurlijk dan altijd een wilde gok met hoeveel mannen je dan blijft zitten en dan heb je daar dan natuurlijk geen plaats voor maar zoiets heb je natuurlijk niet voor het kiezen.
 
idd die keuze heb je niet ik weet wel als je betta's gaat kweken dat je dan ook hard moet worden en de vissen met problemen moet leren cullen leuk is dit niet maar soms pure noodzaak zoals bij elk levend wezen zijn er mogelijkheden dat er misvormingen in een nest jongen voor komen
 

Terug
Bovenaan