Bevroren voer ontdooien?


Ik wacht op mijn zending, van Veldhuis.
Artimea , rode mug en Mosselvlees.
Heb alleen nog artimea en rode mug, in diepvries.
Doe ik ook eerst ontdooien, dan rustig af gieten, schoon water erbij.
 
Ik ontdooi mijn cyclops in een artemiazeefje dat in een bakje koud water hangt. Daarna spoel je het nog even uit, door te schudden in het bakje en kan ik de gespoelde cyclops in het aquarium doen.
 
Zoveel monniken zoveel kappen zeggen ze toch?

Ik heb zo'n maatbekertje van Profito die ik gebruik, 2 blokjes erin en wat kraanwater en dan laat ik het rustig ontdooien.

Zelfde hier en werkt perfect!!
 
Ik wacht op mijn zending, van Veldhuis.
Artimea , rode mug en Mosselvlees.
Heb alleen nog artimea en rode mug, in diepvries.
Doe ik ook eerst ontdooien, dan rustig af gieten, schoon water erbij.

Wordt dat niet duur door de porto dan?
 
10 euro.

deel het over de artikelen, valt het best mee.
 
Even een korte reactie, met ervaring, in het voederzeefje is ongeveer 3 minuten voor de film start bevroren Artemia in gedaan. als "tussendoortje" de voedering met levend voer was een uurtje geleden.



10 Minuten later was het blokje opgegeten.
 
Ze weten er wel raad mee Ton:chef::chef:
 
Als mijn saldo het zou toe laten zouden ze elk haf uur eten, maar ze komen niets te kort hoor ;)
 
komen de minder dominante vissen niet tekort met zo´n voeder geval?
 
Nee, veelal word er voedsel uit gezogen welke niet direct in de bek komt, en daar profiteren de anderen van.
 
Ik wacht op mijn zending, van Veldhuis.
Artimea , rode mug en Mosselvlees.
Heb alleen nog artimea en rode mug, in diepvries.
Doe ik ook eerst ontdooien, dan rustig af gieten, schoon water erbij.


Nou , het is binnen. Komt Post NL , met een steekwagen. staat een Tempex box op. 60 x 30 x 50. cm.
Er was NIETS ontdooit. zo goed geisoleerd.
 
koop jij zoveel kilo´s tegelijk in Bertus?
 
Had vandaag 4 kg. . 4 plakken van 1 kg. 1 x artimea . 2 x rode mug. 1 x mosselvlees.
Verzend viel mee , 4,50 euro.


Normaal heb ik de 100 grams pakjes.
Hebben ze nu de kg voor gegeven.


Aan de box tezien ,zou je 25 kg zeggen.
Zit meer isolatie dan voer in.
 
nou dat is zeer netjes dan :)

vind 4kg al heel wat, kan je wel weer een eind mee vooruit :)
 
Ik voer de diepvries beesies, door ze eerst een half uurtje in KOUD water in een eierdopje te ontdooien, en ze dan lepeltje voor lepeltje te voeren, gewoon zo in de bak. kunnen de vissies er allemaal bij en de baas kan zien wat er zo allemaal in zijn bak rondzwerft.
 
Had vandaag 4 kg. . 4 plakken van 1 kg. 1 x artimea . 2 x rode mug. 1 x mosselvlees.
Verzend viel mee , 4,50 euro.


Normaal heb ik de 100 grams pakjes.
Hebben ze nu de kg voor gegeven.


Aan de box tezien ,zou je 25 kg zeggen.
Zit meer isolatie dan voer in.

En wat heeft dat samen gekost als ik vragen mag?
 
62 euro.
RUTO DIEPVRIES MOSSELVLEES
1000 GRAM . 28_10000069007 1 21 13.84 16.75
RUTO RODE MUGGENLARVEN
FLATPACK 1000 GRAM 28_10000068995 1 21 11.36 13.75
RUTO ARTEMIA CHINA DIEPVRIES
1000 GRAM 28_10000068987 2 21 21.07 25.50


Sub totaal 9.89 47.11 57.00
Verzending 0.95 4.55 5.50
Totaal 10.84 51.66 62.50
 
was 1 plaat rode mug.!!. doe ik dan een maand mee.
 
Ik betaal voor een blister zo n 2 euro. 7 blisters is ongeveer 1 kilo. Dus dat is op 3 kilo 21 blisters en dat is dan rond de 42 euro. Is dat niet goedkoper dan of reken ik niet goed?
 
1 blister is 100 gram

10 blisters is dus een 1kilo flatpack

hier zijn de blister iets van 2euro tot 3euro.. ligt eraan wat je neemt.

hier betaal ik 2,10 voor 100gram mosselvlees, 10 van die zijn 21euro.. flatpack bij veldhuis is 16,75.
is dus wel goedkoper
 
Wij betalen hier voor alle soorten 100 gram blisters 2 euro dus dan is 3000 gram 60 euro en dan heb je alles mooi in losse blister verpakkingen
 
hier betaal ik 2,10 voor 100gram mosselvlees, 10 van die zijn 21euro.. flatpack bij veldhuis is 16,75.
is dus wel goedkoper

Ik dacht 150 gram:stom::stom:. Dus dan betaal je rond de 20 euro voor een kilo als je van 2 euro uitgaat.

Wij betalen hier voor alle soorten 100 gram blisters 2 euro dus dan is 3000 gram 60 euro en dan heb je alles mooi in losse blister verpakkingen

Ja dat vind ik ook en als je de porto meerekend dan is Bertus gelet op de prijs die wij hier betalen ongeveer even duur uit maar heeft niet het gemak van de blisters. Maar goed niet elke winkel is even duur dus als je meer dan die 2 euri betaald dan kan het iets voordeliger zijn. Wel heb je dan weer het werk ervan.
Ik wil erbij zeggen dat wij zuinige Grunnegers op de kleintjes letten;)
 
Dus dan 3 kilo voor 62 euro?


4 kilo. kilo , hoor.
Mossel. 1 x rood. 2 x artimea.

Enne, ik breek er gewoon een stuk af. en verdeel het, weg met het geklooi met blisters.

Is het op, bestel ik nieuwe.

Kocht eerst hele gekookte mosselen. per half pond van Puul , was 2,36 zoiets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Boris ook blij. Hij een koelbox. Kan je haast vissen in houden, wanden 4 cm dik.

DSC_0003.JPG


En een naar filter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht 150 gram:stom::stom:. Dus dan betaal je rond de 20 euro voor een kilo als je van 2 euro uitgaat.



Ja dat vind ik ook en als je de porto meerekend dan is Bertus gelet op de prijs die wij hier betalen ongeveer even duur uit maar heeft niet het gemak van de blisters. Maar goed niet elke winkel is even duur dus als je meer dan die 2 euri betaald dan kan het iets voordeliger zijn. Wel heb je dan weer het werk ervan.
Ik wil erbij zeggen dat wij zuinige Grunnegers op de kleintjes letten;)
Hehehe absoluut waar!
Maar toch ga ik vaak uit gemakzucht naar de HB hier minder dan een km vandaan, voor 60cent duurder per stuk :D:deal:
 
Heb het al 3 x bij hun besteld.

Versturen echt wel ,hoor. Met de warme dagen, gingen er die koudhouders bij. hielp weinig.

Wat ze nu gedaan hebben ,kan je zien, dat ze zeer begaan zijn. Heel veel isolatie materiaal, in die box.
En dat voor 4,50 euro. TOP zaak, mag ik wel stellen.
 
Heb het al 3 x bij hun besteld.

Versturen echt wel ,hoor. Met de warme dagen, gingen er die koudhouders bij. hielp weinig.

Wat ze nu gedaan hebben ,kan je zien, dat ze zeer begaan zijn. Heel veel isolatie materiaal, in die box.
En dat voor 4,50 euro. TOP zaak, mag ik wel stellen.
Bestel je dan gewoon online of via een mailtje?
 
Hehehe absoluut waar!
Maar toch ga ik vaak uit gemakzucht naar de HB hier minder dan een km vandaan, voor 60cent duurder per stuk :D:deal:
60 ct. per stuk. reken dat eens door. 4000 gr. tegen 100 gram. == 40 x 60 . ben jij stukken duurder.
 

Terug
Bovenaan