Bewoners voor Rio 350 samen corydoras


Ondervinding is de beste leermeester tenslotte, overigens zegt degelijkheid van een winkel niks over hoe vissen gekweekt worden, een lfs is slechts een tussenstation die zijn vissen bij de groothandel haalt
 
Ondervinding is de beste leermeester tenslotte, overigens zegt degelijkheid van een winkel niks over hoe vissen gekweekt worden, een lfs is slechts een tussenstation die zijn vissen bij de groothandel haalt
Deze zaak doet ook zeker aan eigen kweek, maar ik weet niet in welke maatte. Ik had het over 300 soorten, maar het zouden er ook 1000 kunnen zijn lastig in te schatten. Ik zal mijn ervaring blijven delen. Door schade en schande wordt je wijs is luidt het gezegde.
 
Ja omdat ik vermoedde dat je eroverheen gelezen had, in de lfs zitten ze niet op ab nee maar omdat ze dus bij kwekers overeind gehouden worden door ab is het een enorm zwak visje en mag je blij zijn als je ze 3 maanden in leven kan houden, nieuw visje halen is dus ook zinloos

Mijn bericht kwam voor het jouwe šŸ˜„
 
Gisteren weer naar de winkel terug geweest en terug gekomen met:
- Een nieuw vrouwtje M. ramirezi
- school (23x) vuurtetra's
- Ancistrus L-nummer (het nummer ben ik vergeten, dom). Klein blijvend, max. 8 cm. Nog niet op de foto gekregen, volgt nog een keer.
Aquariumwater nog gecontroleerd door winkel, was goed.
Hier nog wat foto's. De vuurtetra's scholen mooi. Kreeg het als tip en mede daarvoor deze gekozen
IMG_20221001_163933~2.jpg

IMG_20221002_115229.jpg
 
En het foto tje van de algeneter, jeetje, wat kan hij zich goed verstoppen....
IMG_20221002_201731~2.jpg
 
Zou zomaar kunnen. Ik vroeg om een Ancistrus omdat ik had gelezen dat die niet heel groot worden. Toen was dit ook een optie, maar goed. Naam vergeten, dom
 
Zou zomaar kunnen. Ik vroeg om een Ancistrus omdat ik had gelezen dat die niet heel groot worden. Toen was dit ook een optie, maar goed. Naam vergeten, dom
Terug naar de winkel om te gaan kijken naar de soortnaam of er naar te vragen? Of misschien een mailtje aan wagen als deze LFS niet in de buurt ligt? Kun je foto mee sturen.

Wel een mooi beestje hoor!
 
Via de email nog achter het nummer kunnen komen. Het is L182. Wel een beetje apart, want de gegevens die ik vind is dat deze niet heel klein blijft. Komende tijd kunnen we wel vooruit. Ik zal het wel zien. Ten minste, als ik hem zie, hij/zij is behoorlijk schuw.
 
Via de email nog achter het nummer kunnen komen. Het is L182. Wel een beetje apart, want de gegevens die ik vind is dat deze niet heel klein blijft. Komende tijd kunnen we wel vooruit. Ik zal het wel zien. Ten minste, als ik hem zie, hij/zij is behoorlijk schuw.
Zo, als dit klopt wordt hij inderdaad groot volgens tante Google. Wel een ontzettend gave om te zien
 
Nou, het is eindelijk opgehelderd. Er was blijkbaar verwarring en na nog een keer informeren is het duidelijk geworden. Ik heb de L136 in de bak zitten en die matched met het verhaal. De angelicus pleco.
 

Terug
Bovenaan