amanda27
Well-known member
- Lid geworden
- 27 april 2012
- Berichten
- 1,207
Afgelopen zaterdag is mijn aquarium van 1.50 meter, bezorgd. Dit ging niet zoals afgesproken was....
Zo'n 7 weken geleden, na veel vergelijken, kwam ik bij de Intratuin uit voor mijn aquatlantis volga 450. Deze was daar het aantrekkelijkst geprijsd. Samen met de verkoper gesproken over het bestellen, bezorgen, en over hoe het allemaal in zijn werk ging. Ik heb expliciet gevraagd of het aquarium in een flat bezorgd word op de etage. Dit was geen enkel probleem. Mooi dacht ik. Dus uiteindelijk de bestelling geplaatst en aanbetaald en kon ik gaan wachten.
Afgelopen zaterdag krijg ik telefoon van mijn man (hij was thuis en ik was werken), hij was woedend! De bezorger heeft het aquarium met meubel bij de lift geplaatst. Toen moest mijn man de rest betalen en weg was hij. Voor de duidelijkheid: wij wonen in een flat met lift op de 8ste verdieping. De bezorger had gezegd dat hij de lift niet in mocht....
Mijn man heeft met zeer veel moeite het aquarium met meubel in zijn eentje boven gekregen. Ik ben vandaag verhaal gaan halen bij de klantenservice.
Ik heb de voorwaarden erbij gehaald die ik op de site vond. Bij alle woningen op de begane grond wordt het bezorgd tot de voordeur. Bij flats zonder lift op de begane grond. Bij flats met lift tot aan de 1e deur op de woonetage.
Volgens de klantenservice gelden deze voorwaarden alleen voor de webshop en niet voor wat je in de winkel besteld. Dit is toch te zot voor woorden?? Als ik dit had geweten, had ik daar nooit besteld
Zo'n 7 weken geleden, na veel vergelijken, kwam ik bij de Intratuin uit voor mijn aquatlantis volga 450. Deze was daar het aantrekkelijkst geprijsd. Samen met de verkoper gesproken over het bestellen, bezorgen, en over hoe het allemaal in zijn werk ging. Ik heb expliciet gevraagd of het aquarium in een flat bezorgd word op de etage. Dit was geen enkel probleem. Mooi dacht ik. Dus uiteindelijk de bestelling geplaatst en aanbetaald en kon ik gaan wachten.
Afgelopen zaterdag krijg ik telefoon van mijn man (hij was thuis en ik was werken), hij was woedend! De bezorger heeft het aquarium met meubel bij de lift geplaatst. Toen moest mijn man de rest betalen en weg was hij. Voor de duidelijkheid: wij wonen in een flat met lift op de 8ste verdieping. De bezorger had gezegd dat hij de lift niet in mocht....
Mijn man heeft met zeer veel moeite het aquarium met meubel in zijn eentje boven gekregen. Ik ben vandaag verhaal gaan halen bij de klantenservice.
Ik heb de voorwaarden erbij gehaald die ik op de site vond. Bij alle woningen op de begane grond wordt het bezorgd tot de voordeur. Bij flats zonder lift op de begane grond. Bij flats met lift tot aan de 1e deur op de woonetage.
Volgens de klantenservice gelden deze voorwaarden alleen voor de webshop en niet voor wat je in de winkel besteld. Dit is toch te zot voor woorden?? Als ik dit had geweten, had ik daar nooit besteld