bikinibroek


A

AJ

Guest
Hoi.

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen.

Mijn zoon heeft op zijn verjaardag een aqaruim gekregen (niet mijn idee) aangezien hij nog vrij jong is, moest ik hem mee helpen. We zijn begonnen met een 60l bak, deze was wel erg klein voor zijn decoratie materiaal (sponsbob) maar toch door gegaan met inrichten. Ondertussen ff wat ingelezen op internet,
Waaronder op het aquaforum.
Door de benodigde info, en wat er allemaal mogelijk is aqa aqaruim kreeg ik de smaak te pakken. En zijn we overgestapt naar een slag groter 260l.
Wel het zelfde thema gehouden, wij hebben dan samen nu een leuke hobby.


juwel vision 260

1x blackmolly
1x Sulawesi slak
8x appelslaken (met jongen)
3× corydoras
3× zwaarddragers (met 5 jonkies)
5x platys
19x kardinaal tetra
20x vuurgranaal (deze hebben ook al jongen gehad tel kwijt)

Tips zijn welkom ( liever niet op mijn grammatica of zo iets)

Gr AJ

15467221231676801870466075423630.jpg


15467221941411509011808385441699.jpg
 
Welkom op het forum.

Een meerval (zuignapvis) zou ook leuk zijn. Die gaat graag in zo’n huisje.
 
  • Leuk
Waarderingen: AJ
Hoi! Welkom :)

Dat binnenfiltertje rechtsachter doet me denken aan het filter dat bij mijn Juwel Primo 60l zat. Heb je die meedraaien?
 
  • Leuk
Waarderingen: AJ
Hoi! Welkom :)

Dat binnenfiltertje rechtsachter doet me denken aan het filter dat bij mijn Juwel Primo 60l zat. Heb je die meedraaien?

Dat is de binnen filter uit mijn eerste bak. Idd de primo hier in zitten alleen filter watten. Deze heb ik er extra bij in gedaan om de volgende reden rimpeling op het wateroppervlak/ en meer liters te kunnen filteren
Ik heb ook een externe filter eheim 2213.
Deze heeft te weinig capaciteit voor de 260l
Wat ik zo aan info had gevonden.
 
Welkom, die plant links die drijft, hoort niet te drijven

O oké. Heb deze plant overgenomen van iemand van mp, die had deze met een ring via een zuignap ook zo boven in hangen.
Weet niet eens wat voor plant het is:S

Ik wilde een schaduw plek maken, daarom heb ik er deze er in gedaan, deze drijft al sinds september. En hij ziet er beter er uit toen ik hem overnam.

Gr aj
 
De betreffende plant is een zwaardplant, als je schaduwplekken wilt creeeren kun je ook echte drijfplanten nemen, daar zijn diverse soorten van verkrijgbaar via mp of het forum
 
  • Leuk
Waarderingen: AJ
Vrolijk bakje!

Ben ik nu écht de enige die zich afvraagt wat de titel "bikinibroek" juist betekent? :S:S
Of is dat iets Nederlands?
 
Hahaha, ik moest daar ook even over nadenken wat het was, maar opeens begreep ik het thema,
Verklaring, https://nl.wikipedia.org/wiki/Bikinibroek

Hahaha, op die manier!
Thanks Ton, :petjeaf:

Daar ging ik lang moeten over nadenken, Spongebob heb ik nooit gezien dus die betekenis van "bikinibroek" ging ik nooit geraden hebben.
Had ook nooit gedacht dat het googlen van "Bikinibroek" dergelijke resultaten zou geven. :D
 
Hahaha, op die manier!
Thanks Ton, :petjeaf:

Daar ging ik lang moeten over nadenken, Spongebob heb ik nooit gezien dus die betekenis van "bikinibroek" ging ik nooit geraden hebben.
Had ook nooit gedacht dat het googlen van "Bikinibroek" dergelijke resultaten zou geven. :D
Als je naakte poes googelt geeft dit voor velen ook een andere uitkomst :eek:

Wel grappig om te lezen dat het thema
Mensen een verkeerd beeld geeft:br:
 
Als je naakte poes googelt geeft dit voor velen ook een andere uitkomst :eek:

Tja, wanneer je 'naakte poes' googlet dan vraag je er om natuurlijk. :deal::rolleyes:
"Naaktkat" zou ik dan eerder googlen, dan lijkt het resultaat me veiliger. :c:juggle:

Wel grappig om te lezen dat het thema
Mensen een verkeerd beeld geeft:br:

Bikinibroekjes en kleine zoontjes leek me een vrij rare combinatie en aangezien je de bak samen met je zoontje hebt besefte ik (zonder google) dat ik blijkbaar iets had gemist inzake de benaming.
En zo bleek: ik heb "Spongebob" compleet gemist met alle gevolgen van dien...
 
Laatst bewerkt:
Welkom en iets groter zeg je:D wat zal jouw zoontje blij zijn met zo,n bak. Heel leuk ook dat jevdaar in mee gaat. Een ancistrus voor op de bodem is heel leuk en gaat ook in de annanas.
 

Terug
Bovenaan