Wat is er nieuw

Binnenfilter 54 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guppenhouderr
  • Startdatum Startdatum
G

Guppenhouderr

Guest
Ik heb gisteren mijn 54 liter opgestart. Nu blijkt dat het filter erg luidt is (wat ik ook had verwacht). Aangezien hij op mijn slaapkamer staat is dit niet wenselijk. En ik wil dus graag een nieuwe kopen. Ik wil er misschien een dwergkogelvis in houden maar dat weet ik nog niet zeker. Wat is een goed en stil binnenfilter dat geschikt is voor een 54 liter aquarium? Alvast bedankt!

Als het allebei pas opgestart is, moet hij eerst nog in lopen, en vervuilen.
Dan wordt hij wel stiller.

Ik weet niet welke je gebruikt maar er moet nog een biofilm in de filter komen en dan worden ze doorgaans wel stil. Ik gebruik de SF Aquaflow 100 en die zijn behoorlijk stil.

Ik gebruik een ciano filter. Weet zo niet hoe die precies heet. Ik heb het aquarium tweedehands gekocht en deze zat erbij.

Ok, deze ken ik zo niet maar ik ben wel tevreden over de SF Aquaflow 100 filtertjes.

Mocht je toch gaan voor een nieuw filter, kun je wellicht ook kijken naar een externe. Hoeven niet heel duur te zijn en zijn beter als in meer inhoud voor biologische media. Ook is dit netter weg te werken. Hier zelf enorm tevreden met de tetratec ex600

Vaak zijn ze ook wel op Marktplaats voor weinig te koop.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan