Anders een broodje pindakaas voor ze smeren? Smijt je er daar een van in je bak. 🤣 Zullen ze vast lusten.zat ook nog te denken om honing in me bak te gooie
Dat is ook schimmel als je het mij vraagt hoor. Ik zie de meerwaarde er niet van in als je een bak goed draaiende hebt of rustig indraait is dat prima.Wat is dat bacteriepoeder waar hij het over heeft? En sommige beelden lijken meer op schimmel dan op bacteriën of heb ik dat mis? (bijvoorbeeld om 2.09)
de meer waarde is voer.Dat is ook schimmel als je het mij vraagt hoor. Ik zie de meerwaarde er niet van in als je een bak goed draaiende hebt of rustig indraait is dat prima.
die biofilm is voer voor de garnalen gaat nie over bak indraaien??? maar jij denkt dat het geen biofilm is dan?Wat bedoel je dan Patton. Voer voor????
Bij indraaien van een bak kun je wel wat voer er in doen om de opstart te bespoedigen maar als een bak in balans is dan heeft het weinig meerwaarde denk ik ook omdat de bacteriecultuur zich aanpast aan de belasting.
geen idee daarom hier het filmpje laten zienWat is dat bacteriepoeder waar hij het over heeft? En sommige beelden lijken meer op schimmel dan op bacteriën of heb ik dat mis? (bijvoorbeeld om 2.09)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.