tuinkabouter
Well-known member
hallo iedereen,
hieronder staat een grove schets van mijn plannen hoe ik mijn bioloog etc in mijn meubel wil gaan plaatsen en hoe ik het wil vullen.
aquarium word 200x70x70 beplant en met zuid amerikanen erin.
een kleine toelichting op de schets:
-alle pers leidingen zijn 32mm
-alle afvoer leidingen zijn 40mm
-de afvoer zonder gafzak is de nood-overloop
-er komt nog een bodem afvoer in het aquarium maar waar weet ik nog niet.
-tekening is niet op schaal en dus ook de filtervakken niet (meubel maat is 200x70x60)
-mocht ik voor K1 kiezen word dat gewisseld met de biohome van vak
-pijpjes worden afgedekt met filterspons (zijn enkel voor het geval er nog vuil door de gafzakken komt)
-de 2 reactoren zijn cerges stijl co2 reactoren en worden transparant.
-de 2 DCS-7000 pompen zullen ongeveer op 50-70% gaan lopen om zo ongeveer 4000L/U te krijgen in de bak
-alle overige techniek (cotroller, stopcontacten etc) worden in de hoek bij de CO2 fles geplaatst.
maar nu is mijn vraag na al dat denk en schets werk,
heb ik nog iets over het hoofd gezien? of zouden jullie dingen anders aanpakken?
vriendelijke groet,
Wouter
hieronder staat een grove schets van mijn plannen hoe ik mijn bioloog etc in mijn meubel wil gaan plaatsen en hoe ik het wil vullen.
aquarium word 200x70x70 beplant en met zuid amerikanen erin.
een kleine toelichting op de schets:
-alle pers leidingen zijn 32mm
-alle afvoer leidingen zijn 40mm
-de afvoer zonder gafzak is de nood-overloop
-er komt nog een bodem afvoer in het aquarium maar waar weet ik nog niet.
-tekening is niet op schaal en dus ook de filtervakken niet (meubel maat is 200x70x60)
-mocht ik voor K1 kiezen word dat gewisseld met de biohome van vak
-pijpjes worden afgedekt met filterspons (zijn enkel voor het geval er nog vuil door de gafzakken komt)
-de 2 reactoren zijn cerges stijl co2 reactoren en worden transparant.
-de 2 DCS-7000 pompen zullen ongeveer op 50-70% gaan lopen om zo ongeveer 4000L/U te krijgen in de bak
-alle overige techniek (cotroller, stopcontacten etc) worden in de hoek bij de CO2 fles geplaatst.
maar nu is mijn vraag na al dat denk en schets werk,
heb ik nog iets over het hoofd gezien? of zouden jullie dingen anders aanpakken?
vriendelijke groet,
Wouter