Black Molly raar gedrag


J

Jack van Nispen

Guest
Beste,

Sinds gisteren heeft mijn grootste black Molly amper bewogen. Ze ligt min of meer op een plateau van de achterwand wel gewoon recht. Maar beweegt nauwelijks de laatste dagen hebben andere molly's veel achter haar aan gezeten. Zou ze jongen gaan geven of kan ze ziek zijn. Want ze heeft een half jaartje geleden jonge gekregen maar toen zwom ze gewoon. Er blijft ook 1 Molly in de buurt de rest niet.
 
Heb je een duidelijke foto van de vis?
 
Nee de verlichting is nog uit dus is nog te donker in het aquarium om 11 u gaat deze aan dan zal ik er een foto van maken
 
Dan wachten we even hoor. Soms kun je op een foto bepaalde dingen zien die je de juiste richting insturen maar goed we gaan het zien straks.
 
Ik ben bang dat het niet veel helpt ze zit net op een plateau met een over hangend deel er weer boven dus het is best donker daar ze heeft zich goed verstopt

IMG_20181005_131943.jpg
 
Ja dat is jammer want daar kun je weinig mee. Heeft ze ook een dikke buik wat kan duiden op kleintjes of zijn er toch nog andere kenmerken?
 
Ja ze is al flink ten opzichte van de rest maar kan niet zeggen dikke buik. Ze wordt vooral veel opgejaagd.

Komt gewoon op eten af zwemt ook zo nu en dan ik heb net gekeken ik heb best veel mannen Molly geloof 4 en 2 vrouw. Ik heb nog een foto snel kunnen nemen.

IMG_20181005_144256.jpg
 
Meer mannen dan vrouwen dus en dat kan het opjagen verklaren van de mannen. Beste is bv 1 man op meerdere vrouwen.
 
Wat ik vreemd vind is dat ze maanden samen hebben gezeten in een 80l bak en nu in de 600 in eens gaan jagen je zou verwachten dat ze elkaar wel uit de weg gaan maar ze zoeken elkaar continu op.
 
Misschien was daar de inrichting anders of waren er andere omstandigheden dat ze dit niet deden.
 

Terug
Bovenaan