Wat is er nieuw

Black molly ??

KevinMi

Well-known member
Lid geworden
29 december 2014
Hallo ik heb een Black Molly vrouwtje en deze heeft een zeer grote buik en ze blijft ook steeds laag bij de grond (ligt bijna op de grond) nou vroeg ik mij af of ze ziek was (ziet er goed gezond uit) of dat ze gaat jongen.(hieronder een foto)

ri2BQRIG3XWobRz8PKPsSv4GOjTHOHiz.png

Mvg Kevin!

Zo te zien gaat ze jongen. Meestal zoeken ze dan een rustig plekje tussen de planten om te gaan bevallen. Zijn alle andere vissen wel in hun normale doen?

Ja de rest ziet er prima uit en gedraagt zich ook normaal
Yilleke zei:
Zo te zien gaat ze jongen. Meestal zoeken ze dan een rustig plekje tussen de planten om te gaan bevallen. Zijn alle andere vissen wel in hun normale doen?

Inmiddels al kleine molly's daar? Als alle vissen zich normaal gedragen is de kans 99% dat ze gaat bevallen.

Nope nog niks ze zwemt nu ook weer normaal rond maar heb toch wel degelijk het idee dat ze gaat jongen aangezien ze echt gigantisch dik is hahaha
Yilleke zei:
Inmiddels al kleine molly's daar? Als alle vissen zich normaal gedragen is de kans 99% dat ze gaat bevallen.

Nou we zijn 2 dagen verder en ze is uit eindelijk toch gaan jongen denk dat op dit moment een stuk of 14 het hebben overleefd kan ik deze beter apart zetten of laten zwemmen?!

Hey leuk! Als je genoeg planten hebt zou ik ze erin laten zitten, dat is beter voor de vissen. Er kunnen er misschien wel een paar opgegeten worden maar dat zijn de zwakkere vissen. Zo houd je mooie gezonde vissen over. Heb je er ook drijfplanten inzitten? Hier kunnen de jongen nl goed tussen schuilen.

Zo ziet mijn bak eruit en ik heb geen drijfplanten 😛

obVEQgnEXfh0825jlywhwN1MVfe9wujx.jpeg

Yilleke zei:
Hey leuk! Als je genoeg planten hebt zou ik ze erin laten zitten, dat is beter voor de vissen. Er kunnen er misschien wel een paar opgegeten worden maar dat zijn de zwakkere vissen. Zo houd je mooie gezonde vissen over. Heb je er ook drijfplanten inzitten? Hier kunnen de jongen nl goed tussen schuilen.

Een beetje erg kleine bak voor de vissen die je hebt. Maar de inrichting is best leuk!

jah ik had dat gelezen in andere topic's maar de winkel had mij verteld dat dit wel kon dus zolang het goed gaat hou ik het zo en anders kan ik het nog veranderen 😀
Botia zei:
Een beetje erg kleine bak voor de vissen die je hebt. Maar de inrichting is best leuk!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan