Black out methode vraag

J

Juud

Guest
Hallo,

Na 4 maanden stoeien met blauwalg heb ik besloten dan toch maar over te gaan op een black-out van 3 dagen.

Op verschillende sites heb ik erover gelezen en las dat je de vissen niet moet voeren gedurende deze dagen.

Klopt dat? Kunnen vissen zolang zonder voeding?

Alvast bedankt voor de reactie!
 
Drie dagen is geen probleem want ook in de natuur vinden ze niet dagelijks eten.
 
haha, een vis in goede gezondheid kan makkelijk twee weken zonder voer. :)
Het is niet omdat jij geen voer in de bak gooit dat er niets eetbaar te vinden is. ;)
 
Bedankt voor de reacties. Ik had op 1 site gelezen dat je ze niet voert maar op andere sites las ik er niets over.

Punt is dat er bij het voeren natuurlijk wel licht in de bak komt en waarschijnlijk zijn ze minder actief. Vandaar mijn twijfel. Ik was bang dat ze misschien al wat verzwakken met 3 dagen geen licht en dan ook nog geen eten. Maar goed, ik wil de black out wel goed laten gaan. Het zal afkicken zijn, 3 dagen niet naar het aquarium kijken. ;-)

Bedankt!
 
Je moet er iets voor over hebben dus ;)
 
Balen van de blauwalg Juud!
Hopelijk ben je er snel vanaf.
Volgende keer gelijk op het forum komen met je probleem! ;)
 
Dat hoop ik ook. De oorzaak is mij bekend.

Jaren is het zonder problemen gegaan maar in de periode van hoogzwangere buik en opvolgende kraamweken en slapeloze nachten heeft de verzorging van het aquarium even niet op de eerste plaats gestaan. Tsja, daar betalen we nu de prijs voor. Maar we komen er wel, hoop ik ;-)

Bedankt voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan