Misschien is een alternatief voor de goerami een idee? Er zijn meerdere blauwgekleurde vissoorten.
Wat voor bak heb je? heb je verder al iets?
De R Espei is ook een leuke vis en net iets groter lijkt me.
Geen enkele goed gehouden barbeel is een vinnenbijter. De enige die deze nijging wel eens hebben is de sumatraan maar als je die op een fatsoenlijke manier houdt heb je daar ook geen last van.Is dit een barbeeltje? Zijn barbeeltjes allemaal vinbijters?
Nou ik hoop er zaterdag een paar van te halen en die komen in een meterbak.@jessicapilon weet meer van de kerryblue, misschien is die geschikt.
(ik vat het topic maar ff samen voor je, jou kennende....)
Geen enkele goed gehouden barbeel is een vinnenbijter. De enige die deze nijging wel eens hebben is de sumatraan maar als je die op een fatsoenlijke manier houdt heb je daar ook geen last van.
Blauwe spat kan 15 cm groot worden en daar wordt een bak voor aangeraden van tenminste 1m. Ik vrees dat je op zoek moet naar een geschikt alternatief.
@jessicapilon weet meer van de kerryblue, misschien is die geschikt.
Ts heeft ze al.Blauwe spat kan 15 cm groot worden en daar wordt een bak voor aangeraden van tenminste 1m. Ik vrees dat je op zoek moet naar een geschikt alternatief.
@jessicapilon weet meer van de kerryblue, misschien is die geschikt.
Ik ben van mening dat als 2 vissen een koppeltje/groep/ school vormen, ze (bijna) net zoveel plaats innemen,als een enkeling. Oftewel als ze geen twee territoria vormen. Dus nee, ik denk eerder dat de aanwezigheid van een soortgenoot juist wat extra 'bakverrijking' geeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.