Blauwe teju


wiemer

Well-known member
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
211
Locatie
utrecht
Heb al een tijd geen aquarium meer heb toen slangen gehad kreeg later een blauwe teju bij en daar raakte ik aan verslaafd toen me slange weg gedaan.
Om groter te kunnen met me teju en er nog 1 bij te kopen.
Ik ben nog op zoek naar albino blauwe maar niet te krijgen aleen in amerika en is de prijs rond de 5 a 6 duizend euro.
Heb er een foto bij gedaan dat je kan zien hoe groot is en is nog niet volgroeid.
1to7jOr8B78_XIT5-p84pSr6lyYyw670.jpeg
1to7jOr8B78_XIT5-p84pSr6lyYyw670.jpeg
 
Ja ben er ook heel blij mee mannetje is 110cm en vrouwtje 98 cm.
Zitten steed te paren dus als mee zit eitjes en als dan mee zit jonkies.
Maar ja makkeljker gezegt dan gedaan.
Zijn niet heel makkelijk te kweken als ik jonkies heb ben ik de 2e in nederland die er mee heeft gekweekt met blauwe varriant.
 
Het is de naam van ze als ze in de zon zitte zie je soms een blauwe gloed bij de een beter dan bij de ander
 
Het is 1 bak als het moet kan ik er wel 2 bakken van maken met een schot.
De bak is een stuk groter dan minimale maat maar ik vind minimalen maat veel te klein.
En er is nu nog zat ruimte voor een albino blauwe maar eerst is vinden en sparen.
 
Ik vind dat de dieren egt wel de ruimte nodig hebben en ze lopen ook vaak gewoon los op de kamer als ik in de bak bezig ben.
 
Nee heb wel contact met ze het vrouwtje komt van chris en me mannetje komt uit antwerpen gehaald maar ook uit engeland maar andere kweker dan mijn vrouwtje.
 

Terug
Bovenaan