Wat is er nieuw

Blauwe tijger garnalen..

Chingy

Well-known member
Lid geworden
11 november 2012
Leeftijd
39
Ik heb een vraagje mijn vrouw heeft sinds vorige week een garnalenbakje opgestart en zou graag blauwe tijger garnalen erin willen over een paar weken.. maar weet iemand of er in Noordholland iemand zit die deze verkoopt?

alvast bedankt

Kijk eens rond op marktplaats, daar vind je meestal wel iets.
Stukken goedkoper dan bij een lfs. Die ze misschien ook wel voor je kunnen bestellen.

Verschillende webshops bezorgen ze ook en zit denk ik vast wel wat niet al te ver bij je in de buurt maar lees eerst hier wel ff de revieuws want er zit kachelhout tussen.

Misschien heeft Erna ze nog

Ik heb er net 20 verkocht aan een belgische dame die helemaal uit Halle (Brussel)er voor naar Eindhoven reed.

Seabait wat bedoel je met kachelhout ?

Er word idd veel aangeboden en gevraagd en het is maar net wat je zoekt en ervoor wil betalen.

Ik vraag meestal zo'n 5 euro voor een donkerblauwe 3 euro voor een lichtblauwe en 1 euro voor een blonde.

Je krijgt wat je ervoor wil geven.

De dame uit Brussel was er blij mee want daar kosten ze minimaal 8 euro voor een donkerblauwe.

Heb nu alleen de 25 zwart/donkerblauwe over met gevlekte pootjes en een zwart ingekleurde staart met een wit randje :smitten: :smitten: :smitten:

Ah ok tja dat is soms wel een probleem, ik ga persoonlijk ook liever naar een hobbykweker.

Martin vd V zei:
Ah ok tja dat is soms wel een probleem, ik ga persoonlijk ook liever naar een hobbykweker.

eindhoven zei je he kweek dan eens door 😀 misschien start ik dan toch weer opnieuw hahaha 😀

Ben je te laat heb er net 20 verkocht aan een dame uit Brussel

Plus ik hoop dat mijn huidige bestand steeds meer zwarte gaat voortbrengen 🙂

Bij Rendo kun je ze bestellen mooi blauwe voor 89 euro / 5 stuks 🙂

Ach je moet een keer een gokje wagen

Heb ik ook ooit gedaan en heb het 10 voudig terug verdiend.

Je moet daarentegen wel weten wat je doet anders word het een dure grap

Martin vd V zei:
Misschien heeft Erna ze nog

Toevallig heeft Erna er wel wat te koop.
Maar het zijn de licht blauwe en een paar blonde.
Ze kweken wel erg veel donker door dus grote kans dat er straks weer wat donkere nakweek van komt.
Ik heb niet gereageert op de oproep omdat ik niet in de buurt woon van Noord Holland.
Maar zelf heb ik ze ooit ( jaar of 4 geleden) in de buurt van Amsterdam vandaan gehaald.
Maar deze goede man heeft volgens mij geen garnalen meer.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan