Wat is er nieuw

Bobbi

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bobbi
  • Startdatum Startdatum
B

Bobbi

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Bobbi, 29 jaar en helemaal nieuw in de aquariumwereld. Ik heb vorige week de vissenbak van mijn schoonouders overgenomen dus nu gaat het echt beginnen. Ik hoop hier vooral veel te leren en alle goeie tips zijn welkom.😊

Welkom Bobbi.

Welkom.

Hallo allemaal,

Ik ben Bobbi, 29 jaar en helemaal nieuw in de aquariumwereld. Ik heb vorige week de vissenbak van mijn schoonouders overgenomen dus nu gaat het echt beginnen. Ik hoop hier vooral veel te leren en alle goeie tips zijn welkom.😊
Welkom Bobbi, kan je wat meer vertellen over je Vissenbak. Bv maten, welke vissen ect.

Welkom Bobbi, kan je wat meer vertellen over je Vissenbak. Bv maten,

Welkom Bobbi, kan je wat meer vertellen over je Vissenbak. Bv maten, welke vissen ect.
Tuurlijk, ik heb nu een telescoopoog sluierstaart en een Pterigoplychthys gibbiceps als ik heb goed heb. De vissen zitten nu nog in een 20 liter aquarium maar daar komt snel verandering in. Op dit moment ben ik een 200 liter aquarium aan het indraaien dus als alles goed gaat zullen de vissen met een paar weken verhuizen. Ondanks dat ik helemaal geen verstand heb van vissen, heb ik de visjes meegenomen omdat ik vind dat ze beter verdienen. Dus naast heel veel inlezen zijn alle tips hier ook van harte welkom🙂

Tuurlijk, ik heb nu een telescoopoog sluierstaart en een Pterigoplychthys gibbiceps als ik heb goed heb. De vissen zitten nu nog in een 20 liter aquarium maar daar komt snel verandering in. Op dit moment ben ik een 200 liter aquarium aan het indraaien dus als alles goed gaat zullen de vissen met een paar weken verhuizen. Ondanks dat ik helemaal geen verstand heb van vissen, heb ik de visjes meegenomen omdat ik vind dat ze beter verdienen. Dus naast heel veel inlezen zijn alle tips hier ook van harte welkom🙂
Pterigoplychthys gibbiceps wordt zeer groot.
Die bij mij in de bak zit is groter dan 30 cm.
heb je minimaal een 150 cm bak voor nodig.

van harte welkom op het AF en succes met de overgenomen bak, en natuurlijk heel veel aquarium plezier toegewenst

Pterigoplychthys gibbiceps wordt zeer groot.
Die bij mij in de bak zit is groter dan 30 cm.
heb je minimaal een 150 cm bak voor nodig.
Ja dat is mij een paar dagen geleden ook verteld hier, ik had eerst geen idee wat voor vis het was. Voor nu verhuis ik hem wel mee naar de 200 liter bak en ga ik rustig een ander adresje voor hem zoeken. Of als ik een beetje meer kennis heb opgedaan schaf ik misschien zelf een twee meter aquarium aan maar dat durf ik nu nog niet. Alle tips over de zorg ervan zijn altijd welkom.🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan