Wat is er nieuw

Bochel?

RensY

Well-known member
Lid geworden
27 oktober 2022
Leeftijd
35
Ik heb gisteren mijn schooltje kardinalen aangevuld tot 25 en nu zit er 1 exemplaar bij dat me opvalt. De vinnen zijn een beetje gerafeld en het visje heeft een vreemde bolling in het lijf. Zou dit een probleem zijn? De kardinalen bijten elkaar niet dus ik denk dat ie zo van de LFS komt, waar ze natuurlijk met veel opgepropt in een klein aquarium zitten, wat kan verklaren waarom de vinnen niet gaaf zijn!?
20221113_171339.jpg
20221113_170258.jpg

Lijkt wel ouderdom . Ziet er ook matig uit

Lijkt wel ouderdom . Ziet er ook matig uit
Ik heb ze gekocht als maatje M, hij is ook niet op volwassen grootte. Dat hij er ongezond uit ziet daar ben ik het mee eens.

Zelf zou ik de vis euthaniseren ipv deze lijdensweg af laten leggen

Zelf zou ik de vis euthaniseren ipv deze lijdensweg af laten leggen
Hij zwemt wel gewoon rond en eet ook. Buiten dat hij er gek uit ziet, zie ik geen vreemd gedrag. Ik ga niet zomaar een vis doodmaken omdat hij er anders uit ziet.

Hij zwemt wel gewoon rond en eet ook. Buiten dat hij er gek uit ziet, zie ik geen vreemd gedrag. Ik ga niet zomaar een vis doodmaken omdat hij er anders uit ziet.
Vissen vertonen nooit zwakte al voelen ze zich nog zo ellendig, omdat zwakte ertoe leidt opgevroten te worden en daarom zullen ze zich nooit raar gedragen tot het bittere eind, maar geloof mij, die vis voelt zich zwaar beroerd

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan