Wat is er nieuw

Botia Sidthimunki

• Onderwerp starter Onderwerp starter Martijn Botia
  • Startdatum Startdatum
M

Martijn Botia

Guest
Ik ben in het verleden meerdere malen lid geweest van dit forum, maar omdat ik het vaak meer als naslagwerk gebruikte is mijn account wel eens verwijderd.
Nu ben ik de laatste tijd niet zo actief meer geweest met het aquariumgebeuren en wilde mijn 17 botia sidthimunki te koop aanbieden. Omdat nu echter weer mijn account verwijderd is en ik een nieuw account heb moeten aanmaken, kom ik niet aan de 10 geplaatste berichten om mijn botia's te koop aan te bieden.
Toch zijn op dit forum denk ik een heel aantal liefhebbers die erg geinteresseerd zijn in mijn school vissen.
Ik wil deze vissen graag aanbieden aan een liefhebber die er goed voor kan zorgen.
Zie mijn advertentie op marktplaats.

*knip*

Groet,
Martijn

Wauw zeg. Ben helemaal Botia gek en heb ze ook in mijn bak. Helaas is dit veel teveel voor mijn bak. Maar wens je succes om een goed huis voor ze te vinden.

Hallo jacqueline,

Bedankt voor je leuke reactie.
Deze botia's hebben op zich niet zo'n grote bak nodig aangezien ze niet zo groot worden. Zolang de waterkwaliteit maar goed genoeg is zijn ze al snel tevreden naar mijn mening.

Klopt Martijn. Ik heb er 7 stuks. Daarnaast ook wat corrydorassen en ancistrussen. Word een beetje te druk. Maar het is een fantastische vis waar je uren naar kunt kijken.

De eerste link werkt niet meer.

Dit *knip* is de link van de huidige advertentie.

Hallo Botia,

Ook die naam is alweer verouderd. Het is eigenlijk ambastaia sidthimunki, maar omdat de meeste mensen deze naam nog steeds gebruiken en verwarring te voorkomen heb ik de oude naam gebruikt.

Martijn Botia zei:
Nu ben ik de laatste tijd niet zo actief meer geweest met het aquariumgebeuren en wilde mijn 17 botia sidthimunki te koop aanbieden. Omdat nu echter weer mijn account verwijderd is en ik een nieuw account heb moeten aanmaken, kom ik niet aan de 10 geplaatste berichten om mijn botia's te koop aan te bieden.

Advertentie links verwijderd. We hebben niet voor niets een advertentie gedeelte en zetten niet voor niets erop, dat je minimaal 10 berichten geplaatst moet hebben, voordat je daar een advertentie kan plaatsen.

Wat betreft account verwijderen, dit gebeurt al zeker een jaar niet meer. Daarvoor werden ook enkel accounts met 0 berichten verwijderd. Je kan contact met beheer opnemen via beheer.aquaforumATgmail.com en aangeven welk account je niet meer op in kan loggen. (AT vervangen voor @) Geef daarbij je accountnaam op en het mail-adres. Ik kan dan kijken voor je of dat account werkelijk weg is.

Martijn Botia zei:
Hallo Botia,

Ook die naam is alweer verouderd. Het is eigenlijk ambastaia sidthimunki, maar omdat de meeste mensen deze naam nog steeds gebruiken en verwarring te voorkomen heb ik de oude naam gebruikt.
Dat gaat lekker dan, ben ik eindelijk aan de nieuwe naam gewend is er weer een nieuwe. 😛

Als ik jou zou ik snel hier en daar een kort berichtje plaatsen dan zit je aan de 10 berichten en ben je van een hoop gedoe af.

6x welkom in 6 verschillende voortstel topics en je bent er al. 😉

ja maar dan krijg ik daar weer gezeur over

maar je hebt wel gelijk 🙂

Oh en beheer, dat was nou precies wat ik bedoelde.
Ik schreef dat dit verwijderen van mijn account gebeurde, omdat ik het vaak als naslagwerk gebruikte, lees "kijken hoe de ervaringen van anderen waren", in plaats van zelf een vraag te stellen.

Dat dit verwijderen van accounts al zeker een jaar niet meer gebeurt klopt trouwens ook niet. ik heb begin dit jaar mijn bak opnieuw ingericht en in die tijd hier regelmatig een bezoek gebracht. Ook dat account is toen weer verwijderd!

Je zit nu al op 8 berichten 😉 Nog 2 te gaan. 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan