Wat is er nieuw

BriaBlo's Showcase

• Onderwerp starter Onderwerp starter BriaBlo
  • Startdatum Startdatum
B

BriaBlo

Guest
Hallo allemaal, nadat ik me een aantal dagen terug heb voorgesteld word het ook tijd om maar eens een paar foto's van mijn nieuwe bakje online te gooien.
Na een jaar te hebben gekeken of ik de aquarium hobby wel echt leuk vind met een 60cm bakje, is er nu een rekord 800 aan het indraaien met daarin zelfgemaakte achter/zijwanden en een onderwater waterval(waarvan ik nog niet weet of die werkt).

Piepschuim op maat zagen en er met veel creativiteit gewoon op beginnen te tekenen en al bouwende voort was mn idee, nu mogen jullie bepalen of dat goed is gekomen of niet 😉

o6cx2wze2ra.jpg

�
vkwawgxgh7i.jpg

�
ecodojxdgla.jpg

�
udb14pbyuvo.jpg

�
plpxlmxneh0.jpg

�
aiy57ciccly.jpg

�
nt4xgxrubrt.jpg

�
t9raxyxinjr.jpg

�
bzzs9wxdiln.jpg

�
c49yveyv3oc.jpg

Tips, tricks op en aanmerkingen? Ik hoor ze graag

Brian

top! Ben alleen benieuwd hoe die 'slurf' er straks uit gaat zien met planten etc 😉

De bewoners van mn andere bakje worden hierheen verhuisd en dan wil ik graag mn bestand wat uitbreiden dit is mn huidige bestand:
1x L129
2x platy (waren er 4)
2x guppy (waren er 4)
5x garnaal

Mooi wandje! Haha, "slurf", dat zei ik net nog in mezelf toen ik het wandje bekeek. 🙂

jij zegt slurf maar ik dacht aan wat anders.... 😉

Dit is hoe de bak er nu bij staat, de guppy's, platy's, L129 en garnalen zijn over.

lvhm7m89b2l.jpg

Ik ben nu opzoek naar een paartje of harem A.macmasteri. in Alkmaar zijn ze niet te krijgen dus maar opzoek naar een kweker, tips in Noord Holland zijn welkom

Ga je echt een werkende waterval maken ? Met zand ?

H� Crash, ja die zit er al in ik heb alleen het juiste zand nog niet dat komt er deze week nog in.

mooie achterwand, knap gedaan! ik heb er zelf ook eentje gemaakt en er maar een dun laagje epoxy opgesmeerd, er groeit nu een beetje alg op en dat ziet er zo natuurlijk uit.. ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

H� lis, ik zat toevallig net jou bakje te bekijken en het topic van je achterwand, we hebben het bijna hetzelfde gedaan, alleen heb ik cement gebruikt ipv tegellijm. Ziet er ook goed uit moet ik zeggen.

dankjewel! ja nu je het zegt, kleur en eindresultaat lijkt best wel op elkaar. zou het zo weer doen, zo leuk om te maken haha.

Crash Cowboy zei:
Ga je echt een werkende waterval maken ? Met zand ?
BriaBlo zei:
H� Crash, ja die zit er al in ik heb alleen het juiste zand nog niet dat komt er deze week nog in.
Ik ben benieuwd ! Ik heb op Youtube wel eens gezien hoe je zo'n 'waterval' moet maken. Het is niet mijn ding, maar het ziet er wel spectaculair uit !

Zo, een tijdje niks meer van me laten horen hier op het forum.
Maar de bak ontwikkeld zich goed maar mijn mening, dus even een update.

Een maandje of anderhalf terug
ydnipqnimhe.jpg

En de nieuwe bewoners
l9tpare5pqt.jpg

Die hadden natuurlijk meer schuilplaatsen nodig
oooh9r4awns.jpg

Ook voor en na de tl's uit/aangaan is er met led en de tc420 nog een paar uurtjes wat te zien
nefmiwpgqwm.jpg

En dat maakt de Bewoners ook blij

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan