bruin alg bact?


Ik was er ook bewust van dat een kogelvis zo kan zijn. En had me daarom vooraf ingelezen in welk soort ik wilde hebben.

Deze dwerg kogelvis kan in een gezelschapsbak zolang de vissen maar snel genoeg zijn en de kogelvis zelf genoeg kan verstoppen
 
Fijn dat je je goed ingelezen hebt. Ik wil ook zeker niemand aanvallen, het was meer een constatering. Bij mijn lfs waren ze altijd heel vriendelijk en gaven ze me zo een hele zak slakjes mee. Maar inderdaad had ik er ook moeite mee om hem continu slakken te voeren, dat is ook de rede dat ik hem van hand heb gedaan. Maar als hij goed mee-eet zou ik me vooraslnog geen zorgen maken. Sommige kogelvisjes zijn kieskeuriger dan de ander.
 
hij is samen met mn kleintjes van de goldmollys de grappigste visjes in mijn tank.

kleintjes die zwemmen er mee weg
IMG_20170321_184745.jpg


en bij mn kogelvis steekt het ook uit maar dan gaat het elke keer naar binnen en dan weer iets naar buiten.
 
Het is een super leuk visje inderdaad om te zien.
 
Ik heb de easy carbo binnen. Moet dit dagelijks in de bak er bij gedaan worden of kan dit ook wekelijks ?

Water test setje heb ik ook binnen moet alleen het nog kijken hoe het werkt
 
Als het goed is staat er ook op dat dagelijks de bedoeling is;). Bij EasyLife zit er vaak een bijsluiter op de fles geplakt.
 
Pas op met vallesneria.Die gaat dat nie plesant vinden

Christa
 
Ja ik dacht verpakking klopt niet altijd. Dus ik dacht vraag het wel even aan jullie.
 
Voor de zekerheid kan dat nooit geen kwaad:)
 

Terug
Bovenaan