Capelle a/d IJssel - Special Pet


K

Kenji

Guest
Vorige week voor het eerst naar deze dierenwinkel geweest. Van buiten lijkt de winkel niet groot, maar de winkel is binnen best ruim opgezet.
het is een algemene dierenwinkel, en heeft naast de gebruikelijke honden- en kattentoebehoren ook terraria met slangen en hagedissen, en een relatief grote hoeveelheid aquaria.



Kwaliteit van het assortiment

De vissen zien er gezond en goed doorvoed uit, en de aquaria zijn schoon en helder. Ik heb in mijn bezoek geen dode visjes gezien in de bakken.


Breedte van het assortiment (vissen en producten)

Ze hebben een ruim assortiment is vissen, ook cicliden zijn vetegenwoordigd (voornamelijk Malawi), en ook Stendker Discusvissen hadden ze zitten.
Garnalen hadden ze geen ruim aanbod van, enkele soorten, wel wat waaierhanden en ook wat kreeftjes en krabbetjes hadden ze een kleine selectie van.
benodigdheden voor het aquarium, zoals pompen, decoratie, hout, waterproducten en voersoorten waren ruim aanwezig.


Klantvriendelijkheid

Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ze waren niet opdringerig en waren goed te porren voor een praatje :)


Service

Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken.


Kennis van zaken

Het personeel dat ik gesproken heb was zeer goed op de hoogte.


Prijsstelling

Gemiddeld. het ene visje was wat prijziger, de andere wat goedkoper dan gemiddeld.
Ze maakten voor me een mooi prijsje voor m'n 7 Apistogramma Ramirezi's, ook al waren die per tweetal al in de aanbieding.


Al met al een leuke winkel waar ik zeker wat vaker te vinden zal zijn.

Website Special Pet
 

Terug
Bovenaan